D&D 5E groep zoekt speler in Haarlem

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Gebruiker 11981

D&D 5E groep zoekt speler in Haarlem

Bericht door Gebruiker 11981 »

D&D Spelers,

Mijn D&D 5E groep is opzoek naar een nieuwe vrouwelijke speler.
Onze huidige groep bestaat uit 1 DM + 4 spelers (1 vrouw & 4 mannen) en wij hebben dus ruimte voor nog een (of twee) vrouwelijke spelers.

Wij spelen momenteel een campaign in Wildemount op de vrijdag avond vanaf 8 uur tot 12 uur bij spelers thuis. Op het moment spelen wij elke week, maar dit zal waarschijnlijk veranderen naar om de week. Dit is meestal in Haarlem, maar kan incidenteel ook in Purmerend zijn.

De DM legt de focus meer op character development en role-play tijdens de sessie dan op puur combat encounters.

Over ons:
We zijn een open groep die ook tijdens pauzes en tussen het spel door van goede gesprekken houd, of het nu diepe persoonlijke gesprekken zijn of grappige anekdotes, hobbies of werk. Wij genieten net zo veel van de gezelligheid met elkaar als van het spel. Waarbij regelmatig ook gezamenlijk wordt gegeten en de kosten verdeeld worden onder de mensen die mee-eten en bij mooi weer wel eens een poolparty en bbq wordt georganiseerd door en voor de groepsleden.

Wij zoeken iemand die:
- Committed is om aanwezig te zijn bij alle sessies en eigen vervoer heeft
- Geniet van het spel, maar ook van het sociale aspect en dit belangrijk vindt en daar open voor staat
- Bereid is om mee te doen met de groep in Role-play (gezien de campaigns meer role-play gericht zijn dan combat is dit belangrijk voor ons)

ERVARING IS NIET BELANGRIJK!
Beginnende spelers zijn van harte welkom, wij leren het je wel!

Heb je interesse? stuur mij dan een privé berichtje
Laatst gewijzigd door Gebruiker 11981 op di 07 sep 2021, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruiker 11981

Re: D&D 5E groep zoekt speler in Haarlem

Bericht door Gebruiker 11981 »

We spelen voornamelijk in Haarlem
SkyGuy
Meeple
Persoonlijke Ondertitel: Dungeon Master
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door SkyGuy »

me me me! ;)
maxximus80
PIONier

Bericht door maxximus80 »

Jammer dat jullie alleen vrouwelijke spelers zoeken.. ik zoek al zo lang naar een groep bij mij in de buurt....