Duncan Rhodes Paints op Kickstarter

Spellen ontwerpen, verfraaien en opbergen (zip locks, sleeves, een eigen spel ontwerpen)

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
De Spellenreporter
Condottiërre
Contacteer:

Duncan Rhodes Paints op Kickstarter

Bericht door De Spellenreporter »

Wie kent hem niet, van de Citadel painting tutorials...

Nu heeft hij zelf verf laten ontwikkelen.
Ziet er goed uit!

https://www.kickstarter.com/projects/tr ... ats-paints

T/M 10 september is er een early bird korting, en shipping vanuit Europa, dus geen taxes die je er nog overheen krijgt...

Labels:
Obelix
Regenmaker

Re: Duncan Rhodes Paints op Kickstarter

Bericht door Obelix »

Leuk voor de beginnende schilder, maar ik vind het gek om als 'ancien' een hele nieuwe collectie verf aan te schaffen terwijl ik al tig potjes en flesjes heb staan. Zijn filmpjes werken wel altijd enthousiasmerend.
De Spellenreporter
Condottiërre
Contacteer:

Bericht door De Spellenreporter »

Ik heb paar jaar geleden een keer zo'n grote startersset van Citadel gekocht,
achteraf gezien vind ik de potjes helemaal niet handig en beginnen de meeste inmiddels
uitgedroogd te raken.

Verf nu meestal met een mix van Citadel en Armypainter, maar bij Armypainter is de verf al snel iets te dun (of je moet echt heel lang schudden :P )... Dus ik ga toch deze set maar eens proberen.
Obelix
Regenmaker

Bericht door Obelix »

De Spellenreporter schreef: Ik heb paar jaar geleden een keer zo'n grote startersset van Citadel gekocht,
achteraf gezien vind ik de potjes helemaal niet handig en beginnen de meeste inmiddels
uitgedroogd te raken.

Verf nu meestal met een mix van Citadel en Armypainter, maar bij Armypainter is de verf al snel iets te dun (of je moet echt heel lang schudden :P )... Dus ik ga toch deze set maar eens proberen.
Ik heb nu een 40-tal potjes Citadel, schat ik. Ik lees inderdaad veel over de afkeer voor potjes en een voorkeur voor flesjes, maar in de meer dan 10 jaar heb ik de potjes nog nooit als iets negatiefs ervaren. Volledig versteende verf is enkel nog maar gebeurd bij de kleuren die nauwelijks gebruikt worden. Ik ben blij dat de winterperiode weer voor de deur staat, dat zijn altijd iets intensievere schilderperiodes.
Plaats reactie