Ik ben al een tijdje op zoek naar Concordia. (De NL 999 versie)
Weet dat sommige spellenwinkels hem nog hebben liggen, maar hoef hem niet nieuw, mag gewoon een tweedehands zijn. Dus ligt deze bij jouw in de kast te verstoffen, dan zou ik hem graag van je over willen neme.
Gezocht : Concordia
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dave
- Sojaboon
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Gezocht : Concordia
Op MP staan er een paar. Iig een in Groningen en 1 in Voorschoten...
-
Dave
- Sojaboon
Die op MP had ik gezien inderdaad.
Alleen dat zijn de engelse versies.
Alleen dat zijn de engelse versies.
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Hmmm nederlandse handleiding downloaden van BGG?
-
Dave
- Sojaboon
Ik begrijp dat je de spelregels gewoon van BGG kunt halen, maar ik heb gewoon het liefste Nederlandse versies van spellen in mijn kast staan.
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bovendien staan op de kaartjes ook de Nederlandse titels.Dave schreef: Ik begrijp dat je de spelregels gewoon van BGG kunt halen, maar ik heb gewoon het liefste Nederlandse versies van spellen in mijn kast staan.
Ik heb ook het liefst de Nederlandse edities, als er tekst op kaartjes of borden staat. Anders maakt het mij niks uit, zolang ik de regels maar begrijp.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Bel even met 999 Games; wie weet hebben ze een demo liggen of een doosje met schade die ze je willen verkopen.
-
Dave
- Sojaboon
Ik heb ze al eens een mail gestuurd. Er lag daar niets meer te verstoffen jammer genoeg.mazinho schreef: Bel even met 999 Games; wie weet hebben ze een demo liggen of een doosje met schade die ze je willen verkopen.
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Ik vind het jammer als ik een nederlandse basisversie en engelse uitbreidingen heb omdat die dan weer niet uitgegeven zijn in het nederlands…Jerome schreef:Bovendien staan op de kaartjes ook de Nederlandse titels.Dave schreef: Ik begrijp dat je de spelregels gewoon van BGG kunt halen, maar ik heb gewoon het liefste Nederlandse versies van spellen in mijn kast staan.
Ik heb ook het liefst de Nederlandse edities, als er tekst op kaartjes of borden staat. Anders maakt het mij niks uit, zolang ik de regels maar begrijp.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Bel de top 10 spellenspeciaalzaken; misschien hebben zij een oude demo die ze willen verkopen aan je.
-
lordyazos
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Yannick
Geen idee of je hem nog zoekt, ik heb er eentje liggen met 2 extra kaarten bij in (Engeland en Duitsland kaart en de Gallië Corsica kaart als ik me niet vergis)
Voor een goed bod wil ik er misschien wel afstand van nemen. Stuur maar bericht als je interesse hebt.
Voor een goed bod wil ik er misschien wel afstand van nemen. Stuur maar bericht als je interesse hebt.