SpSp Budgetspelen Bring & Buy voor Right to Play 2021

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Yorn
Locomotief

SpSp Budgetspelen Bring & Buy voor Right to Play 2021

Bericht door Yorn »

Een hele goedendag Bordspelmaniavrienden!

We zijn dit jaar weer terug met de Budgetspelen Bring & Buy stand! Na de vorige succesvolle editie, zijn we de afgelopen maanden druk bezig geweest met een flinke berg aan verbeteringen en uitbreiding van de stand. Zo wordt de stand bijna 10x zo groot en komt er een apart winkel- en inlevergedeelte. Daarnaast heeft het winkelgedeelte straks ook een in- en uitgang zodat we de flow kunnen reguleren!

Hoe kan je je aanmelden?
Je kunt je op twee manieren aanmelden.
1. Je kunt het digitale registratieformulier invullen. Deze kan je nog aanpassen tot 3 november 23:59.
2. Je kunt het fysieke aanmeldformulier printen en meenemen naar Spellenspektakel. Deze kun je ook na 3 november nog printen.

Verdien geld met je ongespeelde spellen op de Budgetspelen bring & buy
Voor wie de Budgetspelen.nl Bring & buy stand nog niet kent: Heb je bordspellen in je kast staan die stof liggen te happen en kan je wel wat extra kastruimte (en geld) gebruiken. Meld die spellen dan aan bij de bring & buy! S’ochtends lever je ze dan met aanmeldformulier bij ons in en wij gaan ons best voor je doen om ze te verkopen. Einde dag kom je terug en krijg je jouw verdiende bedrag – 15% + onverkochte spellen weer terug. Je mag je prijs zelf stellen, maar hoe beter de prijs, hoe groter de kans dat je met een lege tas en volle portemonnee naar huis gaat! En je hebt ook nog eens een goede daad gedaan.

Afbeelding

Want naast een leuke dag uit en je entreekaartje hopelijk terug verdiend te hebben heb je ook nog eens een goed doel geholpen, want 10% van de commissie gaat direct naar Right to Play, een organisatie die zich inzet om kinderen weer hun recht terug te geven om lekker te kunnen spelen. Dit vonden we erg goed passen bij het bordspelgenre qua doel! De andere 5% gebruiken we om dit jaar de stand naar het volgende niveau te trekken.
Houd je verder van een goede deal? Kom dan zeker ook zelf even gedurende de dag op de stand snuffelen! Alles wat je koopt, help je weer een goed doel mee!

Afbeelding

Op naar het volgende niveau Bring & buy!
We hebben veel geleerd van de vorige editie die dankzij jullie enorm succesvol was. Wat extra ruimte was dan ook geen overbodige luxe. We zijn de afgelopen maanden druk bezig geweest met alle processen te bekijken en te kijken wat we allemaal kunnen verbeteren!
Dit alles met alles doel om het opgehaalde bedrag van vorige editie(€ 1524) te verbeteren.

Enkele verbeteringen:
• We gaan naar een stand van 29 vierkante meter, naar eentje van 14 bij 15 vierkante meter met 210 vierkante meter
• Het winkelgedeelte heeft een in- en uitgang zodat we de drukte kunnen managen binnen op de stand.
• We zullen dit keer een apart intake en apart winkelgedeelte hebben. De intake zal tot 4 balies hebben zodat we je zo snel mogelijk kunnen gaan helpen. Deze zit aan de zijkant van de stand
• De intake zal gelijk open zijn vanaf dat de beurs opengaat (10:00), het winkelgedeelte gaat een uurtje later open (11:00). Dit zodat we de stand eerst kunnen vullen met al jullie mooie aanwinsten.
• Ons team gaat van 8 naar 15 man per dag om het proces te ondersteunen
• Als je beide dagen komt, mogen spellen op eigen risico overnachten. Je hoeft ze dan niet einde zaterdag op te halen en zondag weer in te leveren.
• Demo’ers mogen zaterdag 09:30 al hun spellen in komen leveren, ben je er vrijdag, dan kan dit einde middag met een geprint formulier.
• Spellen liggen op de stand verdeeld per letter van het alfabet, zo kunnen we einde dag jullie spellen sneller terugvinden en als je favorieten hebt, kan je die snel opsporen. Aan het eind is een teruglegtafel waar je spellen op kunt leggen die je uiteindelijk toch niet wilde hebben.

Er zijn nog veel meer verbeteringen doorgevoerd, maar dit is alvast een tipje van de sluier die we graag met jullie willen delen!

De Stand
Hier alvast een sneakpeek van de stand:

Afbeelding

Boven zie je de rij voor het winkelgedeelte, rechts voor de intake. Het gele gedeelte midden in de stand is iets heel tofs, voor de echte verzamelaar, maar wat het precies is komen we uiterlijk 1 week van tevoren op terug.

Neem contant geld mee
Verder alvast een pro-tip: Neem contant geld mee en het liefst zo klein mogelijk. We hebben gekeken naar een pinmogelijkheid, maar de uitdaging zit hem in het geld weer terugbezorgen einde dag bij de verkopers. Je kan niet retourpinnen naar iemand anders dan de koper en soms komt het geld pas vrij op de maandag na de beurs. Dat is wat laat. Tikkie gingen vorige editie ook soms wat mis mee. Dus klein geld worden we blij van!

Na Spiel plaatsen we hier de aanmeldformulieren, je kan straks zowel met een geprint formulier meedoen als via een digitale aanmelding.

Hopelijk zien we jullie op Spellenspektakel! Wij kijken er alvast weer naar uit om ons samen met jullie in te zetten voor Right to Play, Budgetspelen als prijsvergelijker verder op de kaart te zetten en er een mooi weekend met jullie van te gaan maken! Laat het ook weten als je vragen hebt!

Aanmeldinformatie
1. Je kunt het digitale registratieformulier invullen. Deze kan je nog aanpassen tot 3 november 23:59.
2. Je kunt het fysieke aanmeldformulier printen en meenemen naar Spellenspektakel. Deze kun je ook na 3 november nog printen.

Bekijk hier de Spelregels.

Meer informatie vind je hier

Zien we jou op Spellenspektakel? Woehoei!
Laatst gewijzigd door Yorn op ma 18 okt 2021, 19:02, 9 keer totaal gewijzigd.

Labels:
olavf
El Capitan

Re: Budgetspelen Bring & Buy Stand Spellenspektakel 2021

Bericht door olavf »

Goed om te zien dat jullie de ervaringen van de vorige editie hebben verwerkt in (zo op het oog) flinke verbeteringen. Top!
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Re: SpSp Budgetspelen Bring & Buy voor Right to Play 2021

Bericht door humske »

klinkt goed allemaal!

de afbeeldingen doen het bij mij niet, maar dat ligt wellicht aan mijn werkcomputer die soms dingen blokt.

Ik zal zeker meedoen met de bring & buy!
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
MikeBzonderpuntje
Caballero
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door MikeBzonderpuntje »

Klinkt goed. En wie weet is dit hetgene mij als "veelspeler" overtuigt om toch naar het Spellenspektakel te komen.

Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat deze beurs voornamelijk interessant is voor "familie" en "party game liefhebbers" als ik kijk naar de deelnemende stands, of is dat te snobistisch gedacht?

(Ja, ik weet het, ook op Spiel in Essen is er een overdaad aan familie en partygames, maar door de veel grotere schaal is het makkelijk om dat links te laten liggen en je eigen favo uitgevers op te zoeken)
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Hoe meer veelspelers naar SpSp komen, hoe meer aanbod er wellicht zal volgen. SpSp is voor mij ook een mooie gelegenheid om andere veelspelers en/of forumleden op een logische plek die draait om onze hobby te ontmoeten en beter te leren kennen. Ik ga elke jaar, al is het maar om een beurs in NL te steunen. En families enthousiast maken als speldemonstrateur vind ik gewoon ook geweldig. Hoe meer mensen spelen, hoe beter toch?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
MikeBzonderpuntje
Caballero

Een beurs als ontmoetingsmoment is inderdaad altijd heel leuk. En aangezien ik dit jaar Spiel oversla is dit wel een optie als meer bekenden gaan.

Voor mezelf vind ik het dan stiekem ook wel fijn als er dan ook aanbod is dat ik interessant is (ook al is dat gezien mijn aankooppatroon helemaal niet handig...), vandaar dat een "bring & buy" het voor mij ook aantrekkelijker maakt.
("Anders spreek ik liever in een rustig cafe of restaurant af ipv op een drukke beurs vol oninteressante producten..." zei de arrogante snob)
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

MikeBzonderpuntje schreef: Een beurs als ontmoetingsmoment is inderdaad altijd heel leuk. En aangezien ik dit jaar Spiel oversla is dit wel een optie als meer bekenden gaan.

Voor mezelf vind ik het dan stiekem ook wel fijn als er dan ook aanbod is dat ik interessant is (ook al is dat gezien mijn aankooppatroon helemaal niet handig...), vandaar dat een "bring & buy" het voor mij ook aantrekkelijker maakt.
("Anders spreek ik liever in een rustig cafe of restaurant af ipv op een drukke beurs vol oninteressante producten..." zei de arrogante snob)
Zal ik Fallen met uitbreidingen voor je in de Bring & Buy leggen?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
MikeBzonderpuntje
Caballero

mazinho schreef: Zal ik Fallen met uitbreidingen voor je in de Bring & Buy leggen?
Aardig dat je aan me denkt.
Fallen lijkt me op zich geen slecht spel voor wat het is, alleen zou ik niet weten met wie ik samen tijd kan vrijmaken voor een tweepersoons dobbel dungeoncrawler.
Heb hier voorlopig nog voldoende vrijwel ongespeelde dobbel campagne spellen liggen.
Maar wie weet zijn er andere liefhebbers.
Ik ga zelf ook vast nadenken wat ik bij het standje kan neerleggen.
KrisZeeland
Garnaal

Bericht door KrisZeeland »

MikeBzonderpuntje schreef: Klinkt goed. En wie weet is dit hetgene mij als "veelspeler" overtuigt om toch naar het Spellenspektakel te komen.

Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat deze beurs voornamelijk interessant is voor "familie" en "party game liefhebbers" als ik kijk naar de deelnemende stands, of is dat te snobistisch gedacht?

(Ja, ik weet het, ook op Spiel in Essen is er een overdaad aan familie en partygames, maar door de veel grotere schaal is het makkelijk om dat links te laten liggen en je eigen favo uitgevers op te zoeken)
Wij spelen ook graag expert spellen, en hebben ons op het laatste Spellenspektakel twee dagen enorm vermaakt. Met oa Cooper island en Crystal Palace.
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

@mikeb je kan op de site van het spellenspektakel zien wat er zoal op tafel komt. En roll the dice heeft meestal een soort speel o theek principe en wat newbies uit essen.

Back on topic.
Kan ik mijn laatste restantje verkopen!
Ik ben benieuwd of ik nog wat leuke koopjes tegen kom!
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Yorn
Locomotief

Bericht door Yorn »

Vanaf vandaag zijn de Bring & Buy aanmeldformulieren beschikbaar, deze zijn toegevoegd aan het hoofdbericht!

1. Je kunt het digitale registratieformulier invullen. Je ontvangt een mailtje en kan je lijst nog aanpassen tot 3 november 23:59.
2. Je kunt ten allen tijden het fysieke aanmeldformulier printen en meenemen naar Spellenspektakel.

Spellen inleveren kan straks tussen 10:00 en 13:00 elke dag. Ben je opbouwer, dan kan je vrijdag van 17:00 tot 17:30 al je spellen komen brengen. Ben je demo'er, dan bieden we die kans zaterdag en zondag vanaf 09:30. :-)
Laatst gewijzigd door Geerius op ma 18 okt 2021, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar digitaal formulier verwijderd aangezien daar informatie over andere in te zien is
MADG0BLIN
Stamhoofd

Bericht door MADG0BLIN »

Yorn schreef: Vanaf vandaag zijn de Bring & Buy aanmeldformulieren beschikbaar, deze zijn toegevoegd aan het hoofdbericht!

1. Je kunt het digitale registratieformulier invullen. Je ontvangt een mailtje en kan je lijst nog aanpassen tot 3 november 23:59.
2. Je kunt ten allen tijden het fysieke aanmeldformulier printen en meenemen naar Spellenspektakel.

Spellen inleveren kan straks tussen 10:00 en 13:00 elke dag. Ben je opbouwer, dan kan je vrijdag van 17:00 tot 17:30 al je spellen komen brengen. Ben je demo'er, dan bieden we die kans zaterdag en zondag vanaf 09:30. :-)
Ik zie de gegevens van anderen die hem ingevuld hebben digitaal. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling?
Afbeelding
Geerius
Party Animal

Bericht door Geerius »

In verband met privacy heb ik de link weggehaald.
Afbeelding
Afbeelding
Yorn
Locomotief

Bericht door Yorn »

Geerius schreef: In verband met privacy heb ik de link weggehaald.
Tnx voor het aanpassen en melden! Dacht dat ik ze allemaal gecheckt had, maar niet dus. Zal vanavond even de aangepaste link toevoegen.
Yorn
Locomotief

Bericht door Yorn »

Links van het digitale formulier zijn geupdate en werken weer naar behoren. Thanks allen voor het meeschakelen!