Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bordspelmania zal dit jaar wat minder zichtbaar zijn op het Spellenspektakel. Na wat twijfelen heeft het moderatorenteam beslist om dit jaar geen Uitgeversrally op te zetten. De redenen zijn nogal uiteenlopend:
in coronatijden vinden veel mensen het tijdens het spelen niet fijn als mensen even over de schouder komen meekijken om toch maar een antwoord te vinden voor een zoekwedstrijd.
we vonden het niet echt verantwoord om een grote massa mensen op een kleine plaats bijeen te brengen voor de prijsuitreiking.
enkele moderatoren hadden er nog geen zin in om zich een heel weekend in de grote massa te begeven.
Uiteraard zal BSM er wel zijn om het hele weekend korte verslagjes en foto's te posten. Op die manier kunnen de thuisblijvers ook volgen wat er leeft op deze fantastische beurs.
Wellicht is het leuk om te vermelden waar de leden van BSM zich gedurende SpSp zich bevinden zodat we elkaar toch nog kunnen ontmoeten en eventueel een bordspellenpraatje kunnen houden. Een aantal leden staan immers te demoen bij verschillende uitgevers.
Zo sta ik zelf dit jaar bij 999Games in de buurt van de Crew.
Op zaterdag en zondag demonstreer ik Pandemic en Pandemic Hot Zone Europa bij Asmodee.
Pandemic Hot Zone Europe is net als North America versie een compacte, vereenvoudigde versie van het orignele spel met aangepaste rollen
ik ben te vinden bij 999games, ik demo taveernen van de oude stad en uitbreiding kamer te huur, my city, kwakzalvers met uitbreiding en wingspan met uitbreidingen .