... lockdown? Game on!
Lockdown!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Pura Vida
- Kardinaal
Lockdown!
19:00 persco Den Haag...
Kinderen en vrouw veilig thuis
WC papier check
Gasrekening betaald en cv ketel nagekeken
0.0 bier, sinas voor de kinderen en chips in huis
volle kast met spellen
Arnak, Paleo, Meadow en Cubirds op tafel
... lockdown? Game on!
... lockdown? Game on!
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
-
Joel22
- Stamhoofd
Re: Lockdown!
Potje pandemie niet te vergeten, desnoods digitaal!
. Op tweakers heb je de covid-kroeg. Hier kunnen we wel de covid-spellen-kroeg van maken
. Vandaag dus 2 potten pandemie online gespeeld i.p.v. persconferentie gevolgd. Morgen hopelijk potje Wingspan.
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Potje wingspan is een goed idee! Dat was een van mijn (solo) aankopen. Nu ligt Juicy Fruit klaar op tafel 
-
Pura Vida
- Kardinaal
Nou, dat was me wat hoor, die persco. Alles weer dicht. Niks over Schiphol, ook opvallend. Maar in ons 'Covid etablissement werd het uiteindelijk best gezellig. Een voorgerecht Paleo gespeeld, Welcome to... als amuse, daarna een stevige hoofdgang met De Verdwenen Ruïnes van Arnak en vervolgens twee toetjes Wingspan (goed idee inderdaad!), waarvan de eerste erg lekker was maar de tweede maar matig beviel. Zoals dat hoort met lekkere toetjes waar je gulzig van wordt.
-
Joel22
- Stamhoofd
In deze lockdown overweeg ik een lange Orleans story’s zit. Iemand die het wél aankan bevelen? 
-
Pura Vida
- Kardinaal
Ik kan je daar niet bij helpen, sorry. Orléans helemaal top, ook met de samenwerk variant in Orléans: Voorspoed & Belegering, maar de stories ken ik niet.Joel22 schreef: In deze lockdown overweeg ik een lange Orleans story’s zit. Iemand die het wél aankan bevelen?![]()
Wat ik nou écht een lockdown spel vind, zeker met een puber in huis die 'gewone' bordspelletjes' wel even best vindt, maar misschien wél in is voor monsters en duistere gevechten, is Jaws of the lion. Ik heb zelf niks met dit soort spellen, maar toch aangeschaft, via Bol bij mijn ivm Corona gesloten lokale winkel. Dat kan dus ook nog.
Het uitpakken, uitdrukken en sorteren van materiaal, en het lezen van de eerste achtergronden was al een feest met hem. Nu nog op tafel krijgen. Campagne met drie. Heel benieuwd.