Ervaren speler zoekt een (offline) campaign (Den Bosch)

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

MitchvanErp
Uno

Ervaren speler zoekt een (offline) campaign (Den Bosch)

Bericht door MitchvanErp »

Hallootjes DMs op dit forum of spelers die een DM kennen.

Ik ben Mitch, een 28 jarige rpger in hart en nier en heb zin om weer aan de rpgtafel te zitten als speler. Gezien ik zelf een groep run die vol is en ik een andere campaign heb die op hold staat kriebelt het wel om te spelen.

Ik speel bij voorkeur D&D 5e, maar mocht er een ander systeem zijn wil ik prettig kennis er mee maken. Mocht je een groep hebben die nog een speler zoekt of een DM zijn die nog een speler die graag een ervaren (4-5 jaar) speler aan tafel kan gebruiken mag ik een appje van je ontvangen op 0625472230. Ik woon in regio Den Bosch en beschik over een auto. Afhankelijk van de tijd en frequentie van de sessies sluit ik graag aan.
Armakuni
Locomotief
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Ervaren speler zoekt een (offline) campaign (Den Bosch)

Bericht door Armakuni »

Ha Mitch,
Jouw bericht is al van een tijdje terug, maar toch probeer ik het even: ben je nog op zoek naar een nieuwe D&D groep? Ik ben een ervaren bordspelspeler, wonende in Den Bosch maar heb me nooit gewaagd aan D&D. Ik zou daar graag nu eens écht mee in aanraking willen komen en zoek lokale lotgenoten. Hoe staat het met jouw zoektocht? Ik hoor graag van je.
Groet,
Dennis.
Keep calm and game on
Glint Klyne
PIONier

Re: Ervaren speler zoekt een (offline) campaign (Den Bosch)

Bericht door Glint Klyne »

He mannen,

Ik heb net een post aangemaakt, want we zoeken een nieuwe speler voor PF/D&D 3.5:

https://www.bordspelmania.eu/rollenspel ... 31601.html

Mocht dit een van jullie aanspreken, dan horen we het graag.

Gerbrand