Claustrophobia met de 2 uitbreidingen Furor Sanguinis en De Profundis
Te koop omdat hij toch niet meer wordt gespeeld.
Claustrophobia (ZGAN met een hoekje shelfwear in linkerhoek doos, verder totaal niks) en de 2 uitbreidingen die ooit zijn uitgekomen. Deze laatste 2 zijn praktisch niet meer te krijgen.
Tevens zittten er een zooi (netjes in kleurenprint) custom scenarios bij.
Echt een heel leuk 2 peroonsspel, waar je lang mee zoet kunt zijn. Niet te moeilijk om te leren
Zoals gezegd, spel in in heel goede conditie, als die shelfwear op 1 doos er niet had gezeten had ik het als nieuw omschreven.
Gaat weg via opbod.
Bij te laag bod gaat het niet weg. Dan bewaar ik hem gewoon als hoop voor de toekomst
Gaat als compleet pakket weg, indien het los zou moeten vraag ik de hoofdprijs voor de uitbreidingen
Ik kan verzenden vanuit Belgie en nederland. Belgie met Mondial Relay, Nederland liefst met DHL.
Geen idee hoe ik pics moet toevoegen, dus hier is de ad op FB ; https://www.facebook.com/groups/7802167 ... 1018955218
TK Claustrophobia met de 2 uitbreidingen Furor Sanguinis en
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
maartend
- Critico