Ik heb een nieuwe Sporcle quiz gemaakt. Deze keer gaat de quiz niet over bordspellen of bordspel ontwerpers.
Deze quiz gaat over diegenen op het wereldwijde internet die ervoor gezorgd hebben dat ik meer spellen heb leren kennen, dat ik er allerhande info over kan terugvinden, ... en ook dat ik er veel te veel gekocht heb
Gezien deze quiz ook op BGG staat, heb ik me beperkt tot Engelstalige influencers. Het betreft dus 20 Engelssprekende personen die mijn liefde voor bordspellen de laatste 20 jaar hebben beïnvloed.
https://www.sporcle.com/games/HaveFunQu ... nfluencers
Ik ben ook geïnteresseerd om van jullie te horen wie in jullie persoonlijke "influencers quiz" zou staan. Ik vraag niet naar ontwerpers maar naar podcasters, website hosts, youtubers, reviewers, ... Jullie moeten je uiteraard niet beperken tot Engelstaligen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Veel plezier met quizzen!
Erik
PS Ik kreeg op BGG de feedback van een quizzer die erg teleurgesteld was dat er alleen blanke mannen in deze quiz voorkwamen. Zoals ik hierboven al zei, gaat deze quiz over Engelstalige mensen die mij hebben beïnvloed en - helaas - waren dit allemaal mannen. Ik heb via BGG intussen al heel wat tips gekregen om mijn horizon te verbreden, dus wie weet komt er binnenkort een meer diverse quiz.