Hoi
Vanwege drukke levens zou het dan eens op de twee a drie weken zijn op de vrijdag of zaterdag avond. 21:00 tot 23:30 oid?
Dit is ook even polsen wat kan en wat mensen willen. Want het idee is om te kijken of er ook voor de variatie wat anders mogelijk is dan D&D? Bijvoorbeeld Rolemaster Gurps, enzo verder.
Wij zijn twee vrienden (m49 en m46) die allebei al veel gespeeld hebben. Vele campaigns en systemen. Sinister, lief en aardig en soms ook moordlustig.
Het is niet zo dat we geen d&d willen spelen. Meer dat we ook graag wat anders spelen? Dus ook als je alleen d&d wilt spelen horen we graag van je.
Laat maar weten of je in bent voor een fantasy RPG.
Spelers en evt (liefst) spelleider gevraagd.
p.s. ik wil zelf graag hoe dan ook graag meer willen spelen. Dus als er nog andere opties zijn voor 1 persoon, ook voor CoC of WoD etc. Hoor ik dat ook graag.
P.p.s. we hebben 1 reactie binnen gekregen met voorkeur voor d&D op zaterdag.
Nijmegen, spelers / spelleider(?). Gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Taibe
- Meeple
-
Loussoe
- Locomotief
Re: Nijmegen, spelers / spelleider(?). Gezocht
Hallo,
Ik ben ook nog op zoek naar een offline groep! Is er nog plek? Ik heet marlous, ben 34 jaar en kom uit oss. Heb alleen ervaring met D&D maar sta ook open voor andere systemen.
Groetjes, marlous
Ik ben ook nog op zoek naar een offline groep! Is er nog plek? Ik heet marlous, ben 34 jaar en kom uit oss. Heb alleen ervaring met D&D maar sta ook open voor andere systemen.
Groetjes, marlous
-
Bazs
- Joker
Zijn jullie nog steeds op zoek naar spelers?
Zit sinds kort weer in een aantal DnD groepen, maar heb in duistere verleden ook ooit Vampire, Shadowrun en Call of Cthulhu gespeeld en ben ook wel in voor andere rpg's. Staat of valt wat mij betreft toch afhankelijk van de spelers die meedoen
Ben zelf m43, mocht dat nog uitmaken.
Stuur maar een pb'tje als er nog interesse is.
Zit sinds kort weer in een aantal DnD groepen, maar heb in duistere verleden ook ooit Vampire, Shadowrun en Call of Cthulhu gespeeld en ben ook wel in voor andere rpg's. Staat of valt wat mij betreft toch afhankelijk van de spelers die meedoen
Ben zelf m43, mocht dat nog uitmaken.
Stuur maar een pb'tje als er nog interesse is.