Hej all,
Wij zijn een groep van vijf DnD 5e players (4 heren, 1 dame) die binnenkort weer met een campaign willen beginnen (in person, regio Eindhoven). De persoon die als DM zou gaan fungeren heeft het echter druk met werk en dit geldt ook voor de anderen.
Wij zijn daarom opzoek naar een DM. Het plan was om om de week (even maandagen) een sessie te hebben. Andere dagen/tijden vallen natuurlijk te bespreken. Lijkt het je leuk om als DM bij ons aan te sluiten? Laat vooral van je horen en dan kunnen we het over details hebben.
Grt,
Mike
5e Party zoekt DM - Regio Eindhoven
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Zero1ife
- Sojaboon
-
TwiceThaDice
- PIONier
Re: 5e Party zoekt DM - Regio Eindhoven
Hey Mike,
Mijn naam is Ruud en dit is wel heel toevallig. Ik ben een ervaren DM (26 jaar oud) op zoek naar een groep spelers in de regio Eindhoven voor een nieuwe campaign. Beginners en meer ervaren spelers zijn van harte welkom!
Het lijkt mij hartstikke leuk om de details te bespreken en te zien of we hier een match kunnen maken. Stuur mij even een mail zodat we de details verder kunnen bespreken. Je kan mij het beste bereiken via mij mail: twicethadice@gmail.com.
Groet,
Ruud
Mijn naam is Ruud en dit is wel heel toevallig. Ik ben een ervaren DM (26 jaar oud) op zoek naar een groep spelers in de regio Eindhoven voor een nieuwe campaign. Beginners en meer ervaren spelers zijn van harte welkom!
Het lijkt mij hartstikke leuk om de details te bespreken en te zien of we hier een match kunnen maken. Stuur mij even een mail zodat we de details verder kunnen bespreken. Je kan mij het beste bereiken via mij mail: twicethadice@gmail.com.
Groet,
Ruud