Korte introductie; Lars Manenschijn, 33 jaar, vormgever en (net als de rest hier) helemaal verzot op het spelen/verzamelen en upgraden van je bordspellen.
Nu speel ik al jaren met mijn vrouw, veel verschillende met vrienden en familieleden. Bordspel avonden zijn er heeeeeel vaak, en tot mijn grote verdriet mist er altijd één element voor de perfecte spellenavond; een heerlijk biertje wat perfect bij het spel (of bij de speler) past.
Tot nu
Ik heb namelijk een concept bedacht en uitgewerkt genaamd Meeple Brew. Waarbij de labels van de biertjes in de vorm van meepels zijn, de naam van het biertje is een spelmechanisme en (wellicht de belangrijkste) iedere flesje past bij de kleur van de speler.
Zie het concept hier:
https://www.behance.net/gallery/1411153 ... Game-Night
Nu is het al een poosje mijn droom om dit bier te laten produceren zodat er straks heel veel mensen van kunnen genieten, het liefst onder het genot van een spel. En juist bij dit punt zoek ik hulp. Ik ben thuis in het opzetten van een merk, het (grafisch) uitwerken hiervan, marketing en alle technische specificaties juist opvolgen. Echter kan ik geen bier maken
Wie-o-wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lars Manenschijn