Om welke miniuitbreiding gaat dit?Jerome schreef: Het grappige is dat ik dit aan 999 gevraagd heb, maar een antwoord daarop kreeg ik niet. Wél werd de mini uitbreiding opgestuurd dus dat was dan wel weer erg lief.
Paleo
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
De BSM-recensenten geven hier hun persoonlijke visie op gespeelde spellen.
Ben je het met hen wel of niet eens? We horen graag jouw reactie, zolang deze rekening houdt met de nettiquette.
De BSM-recensenten geven hier hun persoonlijke visie op gespeelde spellen.
Ben je het met hen wel of niet eens? We horen graag jouw reactie, zolang deze rekening houdt met de nettiquette.
- Antoi
- Hazelnoot Ridder
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Paleo
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
Labels:
- Jerome
- Gouverneur
Het Inwijdingsritueel (NL)Antoi schreef:Om welke miniuitbreiding gaat dit?Jerome schreef: Het grappige is dat ik dit aan 999 gevraagd heb, maar een antwoord daarop kreeg ik niet. Wél werd de mini uitbreiding opgestuurd dus dat was dan wel weer erg lief.
- WTULTC
- Elfenkoning
Wij (vriendin en ik) zijn inmiddels bij level 5 beland, maar deze is behoorlijk pittig. Is iemand hier al bij dat level geweest? Ik zal niet teveel spoileren daarover. We vinden hem wel erg gaaf overigens.
- WTULTC
- Elfenkoning
Gisteren is het gelukt om level 5 te halen. Hiervoor hadden we best een goede tactiek gebruikt. Uiteraard zal ik daarover niet spoileren. Op naar level 6 en de uitbreiding die inmiddels onderweg is. Wij zullen ons wel vermaken hiermee in lockdown.
- Pura Vida
- Kardinaal
Heel knap. Het kan dus. Wij probeerden zojuist level 3, maar die sneeuwstorm was veel te koud voor ons. We waren zo kansloos dat het ontmoedigend werd.WTULTC schreef: Gisteren is het gelukt om level 5 te halen. Hiervoor hadden we best een goede tactiek gebruikt. Uiteraard zal ik daarover niet spoileren. Op naar level 6 en de uitbreiding die inmiddels onderweg is. Wij zullen ons wel vermaken hiermee in lockdown.
- Antoi
- Hazelnoot Ridder
- Contacteer:
Het kostte ons ook twee keer spelen, maar toen was level 3 ook gelukt. Ik speel hem samen met m'n dochter, misschien dat het aantal spelers ook nog uitmaakt?Pura Vida schreef: Heel knap. Het kan dus. Wij probeerden zojuist level 3, maar die sneeuwstorm was veel te koud voor ons. We waren zo kansloos dat het ontmoedigend werd.
Soms heb je echter ook een beetje geluk nodig met een gevarenkaart, een juiste droomkaart of uitvinding.
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
- Pura Vida
- Kardinaal
Tweede keer lukt het inderdaad, met een beetje mazzel. Zonder al teveel te verklappen: de volgorde waarin je bepaalde gebeurtenissen aanpakt (en dus van de kaarten die tevoorschijn komen), kan nogal schelen. Ook hier trouwens met zijn tweeën vandaag, mijn zoon van 9 en ikzelf. Zijn beleving bij dit spel is echt prachtig.Antoi schreef:Het kostte ons ook twee keer spelen, maar toen was level 3 ook gelukt. Ik speel hem samen met m'n dochter, misschien dat het aantal spelers ook nog uitmaakt?Pura Vida schreef: Heel knap. Het kan dus. Wij probeerden zojuist level 3, maar die sneeuwstorm was veel te koud voor ons. We waren zo kansloos dat het ontmoedigend werd.
Soms heb je echter ook een beetje geluk nodig met een gevarenkaart, een juiste droomkaart of uitvinding.
- WTULTC
- Elfenkoning
Inmiddels hebben we alle levels uitgespeeld. Wel met 2 personen en met name level 7 is erg moeilijk om te halen en moet je toch ook wel een beetje geluk hebben. Toch merken we dat je met een bepaalde strategie je aardig ver bij de meeste levels kunt komen. Ik zal niet spoileren welke strategie dat is.
Binnenkort beginnen we met de uitbreiding.
Binnenkort beginnen we met de uitbreiding.
- Edwin84
- Elfenkoning
Als er een spel is dat dezelfde mechanismes deelt met Paleo dat zij altijd graag speelt, kun je zeggen dat het daar op lijkt en ze het zeker een kans moet geven.maartend schreef: Mijn Lady heeft niks met het thema en daarmee is het nog steeds niet gestart. Welk argument moet ik gebruiken om haar toch te laten starten?
-
maartend
- Critico
Ze speelt gelijkaardige spellen. Gaat echt om thema.Edwin84 schreef:Als er een spel is dat dezelfde mechanismes deelt met Paleo dat zij altijd graag speelt, kun je zeggen dst het daar pp lijkt en ze het zeker een kans moet geven.maartend schreef: Mijn Lady heeft nik smet het thema en daarmee is het nog steeds niet gestart. Welk argument moet ik gebruiken om haar toch te laten starten?
Zou mag ik een dame tegenkomen die hetzelfde karakter heeft als mijn Lady, maar als ze een uitelijk heeft dat neit mijn ding is, zal ik mijn Lady echt niet inruilen
- Stoffel
- Professor Pimpel
Heel erg bedankt!Pura Vida schreef:Voila:Stoffel schreef:Zou je eens een foto kunnen posten van de achterzijde van de doos van de 2de editie?Pura Vida schreef: Tweede editie binnen. Mooi divers groepje mensen hoor.
![]()