Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Ik vind spelspul een fijne onlinewinkel om spullen te kopen voor mijn eigen spelideëen. Maar zou er ooit iemand wat gekocht hebben omdat het hier wordt gepubliceerd?
slaapgraag schreef:
Ik vind spelspul een fijne onlinewinkel om spullen te kopen voor mijn eigen spelideëen. Maar zou er ooit iemand wat gekocht hebben omdat het hier wordt gepubliceerd?
slaapgraag schreef:
Absoluut! Ik ben altijd heel blij met hun aankondigingen van nieuwe titels die nieuw binnen zijn gekomen!
slaapgraag schreef:
Hier ook…. Enige topic op BSM waar ik op geabonneerd ben en wat ik iedere keer bekijk of er iets nieuws tussen zit (dacht dat ik misschien de enige zou zijn, maar dat valt mee)
slaapgraag schreef:
slaapgraag schreef:
Zeker, ik ben vaste klant voor met name de sleeves, maar kijk hier altijd naar de nieuwe waar.
Wat leuk om jullie hartverwarmende berichten te lezen. Wij blijven jullie graag op de hoogte houden van alle mooie nieuwe spellen en onderdelen die aan ons assortiment toevoegen. Hierbij dan ook de nieuwste producten die zojuist online zijn gekomen: