https://boardgamegeek.com/thread/2914396/page/1
Sent from my iPhone using Tapatalk
BGG Geekmarket sluit 01/09/22
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
BGG Geekmarket sluit 01/09/22
Laatst gewijzigd door Geerius op vr 12 aug 2022, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Datum gewijzigd
Reden: Datum gewijzigd
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Re: BGG Geekmarket sluit 30/09/22
Die sluit al op 1 september, de rest van de maand zijn de pagina’s nog raadpleegbaar voor afhandeling.
Fijn dat ze een ‘for sale’ optie aan de registratie van je collectie toevoegen. Heb ik persoonlijk meer aan dan aan die halfgare market.
Fijn dat ze een ‘for sale’ optie aan de registratie van je collectie toevoegen. Heb ik persoonlijk meer aan dan aan die halfgare market.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Volkomen juist. @admin kan u de datum in de titel aanpassen? Ik heb gemist.Erwin schreef: Die sluit al op 1 september, de rest van de maand zijn de pagina’s nog raadpleegbaar voor afhandeling.
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Kan je dat niet zelf aanpassen? Ik kan mijn titels steeds nog aanpassen.mazinho schreef:Volkomen juist. @admin kan u de datum in de titel aanpassen? Ik heb gemist.Erwin schreef: Die sluit al op 1 september, de rest van de maand zijn de pagina’s nog raadpleegbaar voor afhandeling.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat kan je in de regel zelf ja, in je oorspronkelijke (eerste) bericht. Of er moeten accounts met minder rechten in omloop zijnKire schreef:Kan je dat niet zelf aanpassen? Ik kan mijn titels steeds nog aanpassen.mazinho schreef:Volkomen juist. @admin kan u de datum in de titel aanpassen? Ik heb gemist.Erwin schreef: Die sluit al op 1 september, de rest van de maand zijn de pagina’s nog raadpleegbaar voor afhandeling.
-
Lord Leuber
- Party Animal
Re: BGG Geekmarket sluit 01/09/22
Moet me er nog in verdiepen hoe dat nu precies gaat werken.
Nu kon je vanaf het spel naar “sell a copy”. En kon iemand dan ook zien wat die persoon nog meer te koop had. Vond het als verkoper wel erg prettig werken.
Nu kon je vanaf het spel naar “sell a copy”. En kon iemand dan ook zien wat die persoon nog meer te koop had. Vond het als verkoper wel erg prettig werken.