Ik zou graag in of in de buurt van Almelo/Nijverdal een D&D groep joinen of samen met andere mensen een groep starten.
Ik (32M) heb nu een paar maanden ervaring met een campaign, maar zou graag met nog een groep spelen.
Graag zou ik de buurt van Almelo/Nijverdal spelen. Als je in de buurt woont en interesse hebt laat dan wat van je horen.
Maakt niet uit of je een groep bent die een speler zoekt, DM bent die spelers zoekt of net als mij een speler bent die een groept zoekt. Als we genoeg mensen samen hebben kunnen we misschien zelf een groep starten.
Ik ben het beste te bereiken op Discord SirOj#2649
[D&D 5e] [IRL] [Almelo/Nijverdal] Spelers gezocht
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
SirOj117
- Joker
-
SirOj117
- Joker
Re: [D&D 5e] [IRL] [Almelo/Nijverdal] Spelers gezocht
Heb inmiddels een DM gevonden en lijkt er op ook genoeg spelers. We zijn op dit moment de groep aan het opstarten. Dus voor nu niet meer opzoek naar spelers. Maar je mag mij altijd op Discord toevoegen voor het geval dat er iemand toch nog af valt of misschien wil ik in de toekomst nog wel een groep er bij (maar voor nu ff niet.)
Zal deze post niet meer regelmatig in de gaten houden, dus als je nog wil reageren kun je mij het beste bereiken via Discord.
Zal deze post niet meer regelmatig in de gaten houden, dus als je nog wil reageren kun je mij het beste bereiken via Discord.