Groepje zoekt laatste speler voor Pathfinder second edition.
We willen om de woensdag spelen. Vanaf ongeveer 19.30 tot uiterlijk 23.00
Plaats - in of rondom Den Bosch (in begin online (op foundry) vanwege corona) Ik GM een homebrew verhaal, high fantasy. We gebruiken de deities van Golarion en spelen ook wel in Golarion maar dan wel mijn eigen verzonnen stukje op die wereld.
Harvest day is almost here and many people travel to a little village called Goldenfields, near Valliant where the noble house Lionheart lives. It is that family that pays for the festivities, tournament prizes and sometimes even attends personally.
It is also rumored that the same family has been more actively recruiting people for their army. Some even claim that the tournaments are now being watched for potential recruits. Though no one really knows why now all of a sudden they seem to be recruiting more. Could it be bandits on the rise? Or something more fiendish?
Communicatie verloopt via Discord.
Over mijzelf
Man, 36. Samen met mijn vriendin al ongeveer 15 jaar ervaring met ttrpg. Eerst 3.5, later PF1 en nu PF2. Maar mijn voorkeur heeft nu toch echt wel Pathfinder Second Edition. Ik speel sporadisch met een andere groep maar wil graag ook een groep die met wat meer regelmaat zou kunnen.
Ervaring met PF2 of ttrpg is voor mij niet vereist, ik ken het systeem vrij goed en help andere graag het te leren/ontdekken.
LF1M Pathfinder 2nd Edition - den bosch
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
rekijan
- Joker
-
Lawrencelot
- Meeple
Re: LF1M Pathfinder 2nd Edition - den bosch
Hoi, ik woon in Den Bosch en speelde voor ik hierheen verhuisde ook PF2. Ik stuur je een berichtje!