Dank je wel Erwin. Ik ben nog volop bezig met het verder uitwerken van de nieuwe site, maar er staat alvast een link naar jouw website op.Erwin schreef: Hi Arne, prima ontwikkeling dit.
Zal mijn waardering binnenkort effectueren middels een link op mijn site.
Spellenblog SpinLi - spellen in één oogopslag
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Enkel de recensies
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dank voor de link en het geheugensteuntje. Ik was een 'vinkje' vergeten, waardoor de link naar jou nog niet zichtbaar was. Heb ik zojuist hersteld.arne schreef: Dank je wel Erwin. Ik ben nog volop bezig met het verder uitwerken van de nieuwe site, maar er staat alvast een link naar jouw website op.
-
Geerius
- Party Animal
Dat staat al op de planning!arne schreef: @ de moderatoren van het forum : 't zou fijn zijn als de nieuwe blog wordt opgenomen in het portaal bij recensieblogs
-
arne
- Burgemeester
Fantastico, thankx!!!Geerius schreef:Dat staat al op de planning!arne schreef: @ de moderatoren van het forum : 't zou fijn zijn als de nieuwe blog wordt opgenomen in het portaal bij recensieblogs
-
kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
hoe meer blogs des te meer gedoe, niet mijn ding.
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.
-
Flash
- Wu Feng
Wat voor gedoe precies dan?kosterix schreef: hoe meer blogs des te meer gedoe, niet mijn ding.
-
arne
- Burgemeester
Re: Spellenblog SpinLi - Essen '22 start morgen
Aan de geïnteresseerden, de mensen die ons nog niet kennen of die ons blogje een kans willen geven :
Vanaf morgen starten we weer met onze marathon aan spelrecensies van een hoop spellen die dit jaar in Essen verschenen. Dagdagelijks kan je dan bij ons terecht voor onze mening over een spel dat we reeds konden uitproberen (met uitzondering van zondag). We nemen dit jaar zaterdag ook op in de planning zodat je ook in het weekend nog wat leesvoer meekrijgt.
Voor diegenen die ons nog niet kennen, wij maken (relatief) korte recensies waarin we de (voor ons) plus- en minpunten van het spel even oplijsten en een gestoffeerde conclusie voorschotelen waaruit hopelijk blijkt of een spel al dan niet iets voor jou is. We trachten een divers aanbod te doen van expert-, familie- en ook kinderspellen, en ze worden ook gewaardeerd in die bepaalde categorie, dus hou hier zeker rekening mee. Een recensie is ook maar één mening en je hoeft die voor mijn part zeker niet te delen, haal er vooral uit wat jij belangrijk vindt.
Constructieve en positieve feedback zijn altijd welkom! Ik wens jullie veel leesplezier en hopelijk mogen we je dagdagelijks even begroeten, want jullie bezoek zorgt voor de nodige drive om dit te blijven doen.
Bij deze nog een keertje de link : https://spinli.wordpress.com/
Vanaf morgen starten we weer met onze marathon aan spelrecensies van een hoop spellen die dit jaar in Essen verschenen. Dagdagelijks kan je dan bij ons terecht voor onze mening over een spel dat we reeds konden uitproberen (met uitzondering van zondag). We nemen dit jaar zaterdag ook op in de planning zodat je ook in het weekend nog wat leesvoer meekrijgt.
Voor diegenen die ons nog niet kennen, wij maken (relatief) korte recensies waarin we de (voor ons) plus- en minpunten van het spel even oplijsten en een gestoffeerde conclusie voorschotelen waaruit hopelijk blijkt of een spel al dan niet iets voor jou is. We trachten een divers aanbod te doen van expert-, familie- en ook kinderspellen, en ze worden ook gewaardeerd in die bepaalde categorie, dus hou hier zeker rekening mee. Een recensie is ook maar één mening en je hoeft die voor mijn part zeker niet te delen, haal er vooral uit wat jij belangrijk vindt.
Constructieve en positieve feedback zijn altijd welkom! Ik wens jullie veel leesplezier en hopelijk mogen we je dagdagelijks even begroeten, want jullie bezoek zorgt voor de nodige drive om dit te blijven doen.
-
sinead
- Stamhoofd
-
arne
- Burgemeester
En misschien nog extra fijn nieuws om te melden.
Eén van onze medespelers is een fervent solo-speler en wilde
graag de solo-versies van de spellen onder handen nemen.
Af en toe zal er dus ook inbreng terug te vinden zijn over de solo-variant van
een spel. Dit kan misschien wel op een later tijdstip gebeuren dan het verschijnen
van de initiële recensie, maar we voegen z'n bedenkingen er graag bij.
Ook pure solo-spellen kunnen aan bod komen, die zullen dan volledig van zijn
hand zijn.
Alvast dikke merci Davy dat jij dit luik voor je rekening wil nemen.
Eén van onze medespelers is een fervent solo-speler en wilde
graag de solo-versies van de spellen onder handen nemen.
Af en toe zal er dus ook inbreng terug te vinden zijn over de solo-variant van
een spel. Dit kan misschien wel op een later tijdstip gebeuren dan het verschijnen
van de initiële recensie, maar we voegen z'n bedenkingen er graag bij.
Ook pure solo-spellen kunnen aan bod komen, die zullen dan volledig van zijn
hand zijn.
Alvast dikke merci Davy dat jij dit luik voor je rekening wil nemen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Mijn complimenten en waardering voor wat jullie op jullie site doen.arne schreef: Aan de geïnteresseerden, de mensen die ons nog niet kennen of die ons blogje een kans willen geven :
Idem voor bovenstaand berichtje alhier.
-
arne
- Burgemeester
Idem dito voor jouw prachtige werk Erwin!Erwin schreef: Mijn complimenten en waardering voor wat jullie op jullie site doen.
Idem voor bovenstaand berichtje alhier.
Ik ben al jaren grote fan en verwijs iedereen graag door naar jou.
-
arne
- Burgemeester
Ik zal hier een lijstje posten met de spellen die op de blog verschijnen (als ik eraan denk) :
1) Oneironauts
2) The great split
3) Evergreen (met solo bespreking)
4) Kites - time to fly
5) Queensland
6) Touch it!
7) Qawale
Woodcraft
9) Tiletum
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
...
1) Oneironauts
2) The great split
3) Evergreen (met solo bespreking)
4) Kites - time to fly
5) Queensland
6) Touch it!
7) Qawale
9) Tiletum
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
...
Laatst gewijzigd door arne op wo 12 okt 2022, 23:22, 2 keer totaal gewijzigd.
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik ben altijd weer verbaasd over het tempo waarin jij die spellen getest krijgt én er een uitgebreide en goed onderbouwde review over weet uit te werken.
Ik denk dat het soms interessanter kan zijn om het spel eerst meerdere te spelen voor het te reviewen aangezien bij veel spellen niet elke sessie hetzelfde loopt, maar die hoge productiviteit heeft ook wel zijn meerwaarde
Ik denk dat het soms interessanter kan zijn om het spel eerst meerdere te spelen voor het te reviewen aangezien bij veel spellen niet elke sessie hetzelfde loopt, maar die hoge productiviteit heeft ook wel zijn meerwaarde
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Bert_
- Website beheerder
Zie dat jullie ook fan zijn van Codex Naturalis 
Voor de blogpagina, voor alle zekerheid: dan doel je op dit overzicht?
Ik pols even of dat kan geregeld worden.
Update: ik reageerde op deze pagina die even terug werd ingeladen en nog open stond.
Zie intussen dat Geerius me voor was!
Ik pols even of dat kan geregeld worden.
Update: ik reageerde op deze pagina die even terug werd ingeladen en nog open stond.
Zie intussen dat Geerius me voor was!