Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
In mijn ervaring zijn (zeldzame) promo’s veel waard als je ze zelf zoekt, maar aanmerkelijk minder wanneer je ze kwijt wil . Misschien gewoon op Marktplaats zetten en mensen laten bieden? Het stickervel lijkt me sowieso minder waard omdat dat later nog weleens bij een andere editie zat of werd weggegeven, als ik me niet vergis.
De Promo Tunnels is de enige promo in oude stijl die ik nooit te pakken hebben kunnen krijgen. Online worden er belachelijke prijzen voor gevraagd. Het spel zelf speel ik zelden nog, maar heeft een speciaal plekje in mijn hart vanwege de vele bijzondere ervaringen die ik ermee gehad heb qua spelen, maar vooral qua verzamelen van al die promo's (Denk aan het afstruinen van beurzen, forums, ed). Heb er zelfs vriendschappen aan overgehouden.
De verzamelaar in mij zou zo graag deze alsnog toevoegen aan de doos, maar mijn financiële situatie laat het niet toe om er actief op te bieden.
Het is inderdaad wat een gek ervoor geeft. Wat betreft de huidige markt: Het nadeel is dat het oude artwork betreft en dat het spel al enige tijd in nieuwe stijl wordt uitgegeven. Het aantal mensen dat er in geinteresseerd zou kunnen zijn, daalt daardoor wel steeds meer.
Laatst gewijzigd door Look-Oh-Look op wo 26 okt 2022, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Look-Oh-Look schreef:
De verzamelaar in mij zou zo graag deze alsnog toevoegen aan de doos, maar mijn financiële situatie laat het niet toe om er actief op te bieden.
Ik ben gevoelig voor sentiment en nostalgie; stuur me gerust een persoonlijk bericht en wie weet…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Ik heb met mijn dochters een beetje het gebruik dat als ze meegaan met me naar de spellenwinkel (lees opslagplaats van SpelSpul in Bleiswijk) ze een Carcassonne Promo mogen uitkiezen. Ik heb er inmiddels dus al een zooitje...
Die promo's kosten in de winkel varierend van 2,50 tot 10 euro per stuk. Dus die 4 bij elkaar kosten ergens tussen de 10 en 40 euro voor de set als ik die logica mag aanhouden
Lucky Jack schreef:
Vragen kan altijd, of ze het ook gaan krijgen...
In de auction zijn er dit jaar alleszins wel wat losse tegeltjes van de hand gegaan voor 40€, en 'the plague' voor 45€. Dat lijkt me wel een maximum te zijn, maar toch ook al belachelijk veel.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]