Mooie kasten en verzamelingen!
Ik zie dat ik in december 2015 mijn destijds kast voor het laatst heb geplaatst. Inmiddels is de destijds vriendin vertrokken en heb ik haar kast ook als spellenkast ingenomen. Ik zal binnenkort dus maar eens een update hier plaatsen.
Mijn Spellenkast thread
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- WTULTC
- Elfenkoning
-
Iris_
Re: Mijn Spellenkast thread
lynyrdskynyrd schreef:dank, gaat overigens vanzelf als je het maar lang genoeg volhoud. Hoe staat het met jouw collectie?Iris_ schreef: Indrukwekkend, een mooie collectie!
De kleine(re) spellen en uitbreidingen staan in een andere kast.
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
Iris_ schreef:lynyrdskynyrd schreef:dank, gaat overigens vanzelf als je het maar lang genoeg volhoud. Hoe staat het met jouw collectie?Iris_ schreef: Indrukwekkend, een mooie collectie!
De kleine(re) spellen en uitbreidingen staan in een andere kast.
Goede verzameling spellen
- WTULTC
- Elfenkoning
Na 5 jaar plaats ik hier weer eens mijn spellenkasten. Eerst was dit er 1, maar ivm vertrek ex kon ik mooi destijds haar kast gebruiken als extra spellenkast. Ze staan bij mij achter de bank.

De open kast met mijn lievelings spellen. Om de hoekjes staan ook nog een paar spellen zoals Ranges, Kwakzalvers en Quadropolis.
In het middenstuk staan bewust geen spelletjes maar fotoboeken van vakanties etc en spel benodigdheden.

De andere kast. Deze is een beetje ingedeeld op uitgever en de maat van de dozen.

Een lade met kleinere doosjes

Een lade met voornamelijk kaartspellen.

Links in de lade liggen voornamelijk de 2 persoonsspellen en voor in de Just One doos zitten ook de dobbelsteen spelletjes (deze doos neem ik vaak mee als ik bij mensen op bezoek ga)

In de 4e lade zitten sleeves etc. (is een zooitje en dus niet fotowaardig).
De open kast met mijn lievelings spellen. Om de hoekjes staan ook nog een paar spellen zoals Ranges, Kwakzalvers en Quadropolis.
In het middenstuk staan bewust geen spelletjes maar fotoboeken van vakanties etc en spel benodigdheden.
De andere kast. Deze is een beetje ingedeeld op uitgever en de maat van de dozen.
Een lade met kleinere doosjes
Een lade met voornamelijk kaartspellen.
Links in de lade liggen voornamelijk de 2 persoonsspellen en voor in de Just One doos zitten ook de dobbelsteen spelletjes (deze doos neem ik vaak mee als ik bij mensen op bezoek ga)
In de 4e lade zitten sleeves etc. (is een zooitje en dus niet fotowaardig).
- jlrensen
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Ludo ergo sum
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Een nieuw huis, dus een nieuwe spellenkast. Er is zelfs nog een beetje ruimte over...