Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In World Stitchers speel je als natuurgeesten die samen een nieuwe wereld bouwen, door zwevende stukken land uit de lucht te plukken en aan elkaar te naaien.
Het is een tegel-leg spel voor 1-4 spelers. Eenvoudig uit te leggen en snel te spelen. Het spel bevat ook een aantal modules waarmee je extra spelelementen kan toevoegen.
Spel dit weekend gespeeld op Spel en zeker een vermakelijke tegellegger met wel wat tactische mogelijkheden. De unieke vorm van de tegels is eens wat anders en het toevoegen van de energie ook. Beetje spijtig dat er niet standaard werd voorgesteld om met de modules te werken want voor ervaren spelers bieden die volgens mij een echte meerwaarde.
Ik vrees wel dat het geen soort spel is dat potten gaat breken op kickstarter wegens geen miniatuurtjes of andere blingbling of vele stretchgoals die voor velen volgens mij toch wel de meerwaarde van Kickstarter zijn.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]