Unconscious Mind

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
ErcuMaglor
Locomotief

Unconscious Mind

Bericht door ErcuMaglor »

Weet iemand of Crowdfinder en/of Spelonk de kickstarter van Unconscious Mind zullen aanbieden?

Ik zit met veel goesting het spel te volgen. Op basis van de beschikbare informatie ben ik zeer enthousiast over de release en overweeg om het eventueel te backen. Gezien ik echter geen directe ervaring heb met kickstarter, ga ik bij voorkeur toch via bovenvernoemde kanalen.

Labels:
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Unconscious Mind

Bericht door pieter.schutz »

ErcuMaglor schreef: Weet iemand of Crowdfinder en/of Spelonk de kickstarter van Unconscious Mind zullen aanbieden?

Ik zit met veel goesting het spel te volgen. Op basis van de beschikbare informatie ben ik zeer enthousiast over de release en overweeg om het eventueel te backen. Gezien ik echter geen directe ervaring heb met kickstarter, ga ik bij voorkeur toch via bovenvernoemde kanalen.
Volgens mij komt er een retailer pledge van crowdfinder, maar pas na de campaign (tijdens de pledgemanager)
Afbeelding
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

pieter.schutz schreef: Volgens mij komt er een retailer pledge van crowdfinder, maar pas na de campaign (tijdens de pledgemanager)
Heb je dat ergens opgepikt of is het wishful thinking? :wink:

Ik zit er met een euro in en zie tijdens de pledgemanager wel of en hoe ik er in ga.

Als CF het oppikt kan dat interessant zijn want het is wel erg duur, al heb ik recentelijk een slechte ervaring met de aftersales van zo’n groepspledge (omdat het via de groep loopt en je geen direct contact hebt met de uitgever, vissen 59 Stroganov backers achter het net wat betreft de vervangende borden en kaarten).
Harleyman
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Harleyman »

ErcuMaglor schreef: Weet iemand of Crowdfinder en/of Spelonk de kickstarter van Unconscious Mind zullen aanbieden?

Nee, die komt er niet!

Er is duidelijkheid gekomen:
- Geen groepsaankoop
- Geen aanbod van CrowdFinder zelf: de voorwaarden zijn niet interessant en zelfs duurder dan als je rechtstreeks op KS zou backen
- Dus… als je deze wil moet je zelf backen op Kickstarter. Je kan gebruik maken van het 1+1 programma wat ongeveer 5 euro besparing op shipping betekent maw 2.5 euro per persoon.

Bron: Dennis Deschildre (organisator en degene die direct contact heeft opgenomen met Fantasia Games) op de Facebook-pagina van Kickstarter/Gamefound Boardgames-Cardgames BE/NL.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
ErcuMaglor
Locomotief

Bericht door ErcuMaglor »

Duidelijk!
Dank je wel voor de feedback.
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Als iemand uit omgeving Nijmegen mee wilt doen mag die zich melden. Ik doe mee met de ID Lite optie betekend dat je precies ook deze moet willen hebben. Kan wel add ons toevoegen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie