Wie wil mij helpen met mijn scriptie?

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Rosanne
Uno

Wie wil mij helpen met mijn scriptie?

Bericht door Rosanne »

Hoi hoi,

Mijn naam is Rosanne en ik ben opzoek naar mensen tussen de 19 en 39 jaar die bordspellen spelen en die ik mag interviewen via Skype of videobellen.

Op dit moment ben ik bezig met mijn scriptie van de studie Leisure Management. Mijn scriptie gaat over wat de behoeftes zijn van millennials ten opzichte van het spelen van gezelschapsspellen. Hiervoor wil ik millennials interviewen die gezelschapsspellen spelen. Ik wil informatie verkrijgen over waarom ze spellen spelen en hoe ze het ervaren.

Het uiteindelijke doel voor mij is om erachter te komen of het haalbaar is om een eigen onderneming op te zetten (in Leeuwarden) voor millennials die gezelschapsspellen willen spelen buitenshuis om zo meer met elkaar in contact te komen.

Ben jij tussen de 19 en 39 jaar en mag ik jou interviewen? Laat dan van je horen!

Met vriendelijke groet,
Rosanne Alons
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Re: Wie wil mij helpen met mijn scriptie?

Bericht door JeVo »

ik val een jaar of 6 buiten de doelgroep.
wel wens ik je veel success met je onderzoek, en daarna wellicht met je plannen.

We hebben hier op het forum wel eerder discussies gevoerd over business plannen en de sterke en zwakke punten daarvan.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Ghuda
Grote Dienaar

Bericht door Ghuda »

Ik val nog in je doelgroep en woon in het noorden van Nederland. Ik help je graag.Stuur maar een pb voor een afspraak.
Afbeelding
Sowieso
Rooster Booster

Bericht door Sowieso »

Ik behoor wel tot de doelgroep, je mag mij een berichtje sturen.