CrowdFinder

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Oscar
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Alles op Oscar
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: CrowdFinder

Bericht door Oscar »

Vanaf vandaag is er in het noordoosten van Nederland in Meppel ook een afhaalpunt voor Crowdfinder.

Je kunt bij het bestellen van spellen en Kickstarters opgezet door Crowdfinder nu Meppel kiezen als afhaalpunt.

Kenmerken voor de afhaalpunten van Crowdfinder:
* Het afhalen van de spellen bij een afhaalpunt is gratis
* Bevoorrading voor Meppel is gemiddeld 1x per maand

En specifiek voor dit afhaalpunt geldt, dat afhalen op de wekelijkse spelavonden (dinsdagavond) van spellenvereniging Blauw in Zwolle ook mogelijk is.

Voor meer informatie m.b.t. afhalen en versturen:
https://crowdfinder.be/shipping
Aras
Geheim Genootschap

Bericht door Aras »

Top!
Afbeelding
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Ook Nijmegen kent nu zijn eigen afhaalpunt. Zelfde voorwaarden als hier boven genoemd. Flexibele afhaal momenten zowel overdag of in de avond uren. Uiteraard wel op afspraak.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jsmid6
Jakkiebak!

Bericht door jsmid6 »

In Friesland hebben we nu ook een Crowdfinder afhaalpunt.

Bestellingen geplaatsts op Crowdfinder.be of kickstarters georganiseerd door Crowdfinder kunnen nu ook in Heerenveen afgehaald worden.
  • Bevoorrading is gemiddeld 1 keer per maand
  • Afhalen kan in het algemeen op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag overdag of 's avonds
  • Afhalen op dinsdag, zaterdag en zondag is ook mogelijk in overleg
  • In overleg kunnen we bestellingen ook meenemen naar Drachten gezien we daar regelmatig komen
Voor meer informatie m.b.t. afhalen en versturen:
https://crowdfinder.be/shipping
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

Diied
Veenboer

Bericht door Diied »

Harleyman
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!

Bericht door Harleyman »

Diied schreef: De All-In zit blijkbaar al vol...

https://www.crowdfinder.be/project/837- ... board-game
Sorry, maar die is conclusie is niet een juiste. Deze Gamefounder gaat namelijk per afname van 6 en alleen wanneer deze in zijn geheel (dus per 6 en in een veelvoud daarvan) afgenomen gaat worden; iets wat ook expliciet vermeld staat op de website. Blijkbaar is dat nu weer het geval en zal deze hoogstens weer geopend worden wanneer een je een verzoek daartoe indient bij de organisator. Je kunt dat zelf doen door hem (Dennis Deschildre) een bericht te sturen middels de Crowdfinder-pagina.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

Ik heb gisterenochtend het voorlopig laatste plaatsje ingenomen, maar vermoedelijk/hopelijk komt er een nieuw pakket van 6 wanneer er nieuwe gegadigden zijn.
Diied
Veenboer

Bericht door Diied »

Harleyman schreef:

Sorry, maar die is conclusie is niet een juiste. Deze Gamefounder gaat namelijk per afname van 6 en alleen wanneer deze in zijn geheel (dus per 6 en in een veelvoud daarvan) afgenomen gaat worden; iets wat ook expliciet vermeld staat op de website. Blijkbaar is dat nu weer het geval en zal deze hoogstens weer geopend worden wanneer een je een verzoek daartoe indient bij de organisator. Je kunt dat zelf doen door hem (Dennis Deschildre) een bericht te sturen middels de Crowdfinder-pagina.
Ben je daar zeker van?
Harleyman
Veenboer

Bericht door Harleyman »

Diied schreef:
Harleyman schreef:

Ben je daar zeker van?
Waar precies van? Stuur anders even een persoonlijk bericht.

Voor de goede orde: ik maak zelf regelmatig gebruik van Crowdfinder en dit is dus wel vaker gebeurd. Alleen hoe langer je wacht, hoe minder groot de kans is dat het uiteraard wel gaat lukken aangezien de organisator de inschrijfoptie moet openen.
Renehindriks
Grote Dienaar

Bericht door Renehindriks »

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is bij Crowdfinder? Heb er al veel bestellingen gedaan, werd altijd adequaat geholpen en men reageerde erg snel op berichten. Nu wacht ik al 2 weken op een reactie, zijn er in mijn bestelling 2 spellen die in November geleverd zouden worden (ik ben genoodzaakt ergens anders kerstcadeaus te kopen), ze staan op de website nog steeds op November, er komen geen nieuwe spellen op de site en er is hier al tijden niets geplaatst.
Het enige is dat er op de website staat dat het druk is en een reactie op zich kan laten wachten.
655321
Meeple

Bericht door 655321 »

Ik had op 8 december o.a. Machiavelli (2022 Refresh NL) besteld, samen met 3 andere spellen.
Op 9 december werden deze geleverd, maar deze Machiavelli zat er niet bij.
Wat er wel bij zat was de oude versie van 999 games (2012) in het kleine doosje. Deze versie stond/staat zelfs niet op hun webshop.
Zit ook nog steeds op een reactie te wachten.
Harleyman
Veenboer

Bericht door Harleyman »

Renehindriks schreef: Heeft iemand een idee wat er aan de hand is bij Crowdfinder? Heb er al veel bestellingen gedaan, werd altijd adequaat geholpen en men reageerde erg snel op berichten. Nu wacht ik al 2 weken op een reactie, zijn er in mijn bestelling 2 spellen die in November geleverd zouden worden (ik ben genoodzaakt ergens anders kerstcadeaus te kopen), ze staan op de website nog steeds op November, er komen geen nieuwe spellen op de site en er is hier al tijden niets geplaatst.
Het enige is dat er op de website staat dat het druk is en een reactie op zich kan laten wachten.
Ik weet niet wat er aan de hand is bij Crowdfinder en ik werk er voor de goede orde ook niet voor, maar het beeld wat jij hier schets klopt niet helemaal. Er zijn de afgelopen weken wel degelijk nieuwe spellen geplaatst op hun website en het hier gegeven dat ze hier al tijden niets geplaatst hebben, is geen valide argument. Dat hebben ze al sinds 2020 niet meer gedaan oftewel ze maken al heel lang geen gebruik meer van deze manier van communiceren (lijkt mij), terwijl ze al die tijd wel degelijk goed gefunctioneerd hebben als spellenwinkel. Ook het feit dat op de website staat dat er iets in november geleverd gaat worden is sterk afhankelijk van het product, bijvoorbeeld of het een pre-order betreft. De laatste jaren klopt daar door de problemen met 'shipping' spijtig genoeg weinig meer van. Ik heb daarentegen wel wat ingangen bij Crowdfinder en ik zal morgen wel even contact me ze opnemen en vragen om opheldering.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Ben ook benieuwd. Ik heb 2 kaartspelletjes al een poosje paraat liggen om op een afhaalpunt te laten leveren maar dat is al dik anderhalve maand geleden. Niet dat er haast is maar ik dacht dat er wel maandelijks geleverd zou worden (naar eigen zeggen).
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Ik heb navraag gedaan bij Björn van CF. Ik verwacht dat het drukker dan normaal is voor CF en dat ze dat merken zowel aan de aanleveringen als hun eigen verzendingen. Als ik een reactie heb (doorgaans krijg ik die rap), zal ik hem hier plaatsen. Ik stel voor even te wachten op een verklaring van CF voordat we nog meer individuele orders aan elkaar gaan rijgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding