Spelers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven [PF2e]

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Lawrencelot
Meeple

Spelers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven [PF2e]

Bericht door Lawrencelot »

Hoi allemaal, ik (32M) wil in het nieuwe jaar het avontuur Strength of Thousands gaan runnen als gamemaster, maar omdat ik verhuisd ben naar Brabant heb ik nog geen spelers op dit moment. Dus woon je in deze regio, lees even verder!

Pathfinder2E is een systeem dat veel lijkt op DnD, ook met wizards en orcs en elfen etc., maar met wat meer regels, balans en uitdaging, en veel meer opties om je character samen te stellen. Normaal wordt er in Pathfinder2E best veel gevochten, maar in dit avontuur is dat juist niet het geval: je zit op een magische school in een tropisch land en er zal dus veel tijd zijn om je magische studententijd te roleplayen tussen alle gevechten door. Wat verwacht ik van jou:
  • Je ervaringsniveau maakt niet uit, al heb je nooit DnD of Pathfinder gedaan ben je van harte welkom!
  • Je hoeft geen geld uit te geven aan boeken bijv., alle regels van Pathfinder staan online (maar leren we stap voor stap als je geen ervaring hebt)
  • Je bent bereid regelmatig af te spreken (niet per se op een vaste dag, maar wel zo'n 2x per maand bijv.)
  • Je weet of denkt dat roleplaying wel wat voor jou is en vindt het niet erg als er af en toe een roleplay sessie is waar niet gevochten wordt.
  • Je bent niet racistisch/seksistisch/homofoob/transfoob enz.: er moet een veilige omgeving zijn voor iedereen.
Wat bied ik:
  • 5 jaar ervaring als gamemaster, waarvan de helft in Pathfinder2E dus ik ken het systeem goed en kan je helpen het te leren.
  • Ervaring op een universiteit in het echte leven, wat hopelijk helpt om het avontuur op de magische school tot leven te wekken.
  • Subsysteem om de studievoortgang van je character te spelen, wat we zo gedetailleerd of ongedetailleerd kunnen doen als we willen (van roleplay elke les, tot: rol om te kijken hoe je het dit semester hebt gedaan in je studie) .
  • Virtuele omgeving in Foundry met geautomatiseerd systeem om zo weinig mogelijk zelf te moeten rekenen/bijhouden zodat er meer tijd is voor roleplay, en om het beste te krijgen van digitaal en real-life (roleplaying doen we in real life, voor gevechten en kaarten kan Foundry een hulpmiddel zijn).
  • Ik heb geen minis of kaarten in het echt, maar als iemand anders dat heeft kunnen we dat evt. gebruiken in plaats van of naast Foundry.
  • Ik heb nog geen plek om af te spreken, maar daar vinden we vast wat op.
  • Een avontuur op een magische school in een tropisch land waar je character ongekende magie zal leren door voort te bouwen op de kracht van duizenden die voor hen zijn gegaan, relaties zal opbouwen met medestudenten en docenten, op avontuur gaat in de school, de stad, het land en zelfs daarvoorbij om uiteindelijk natuurlijk de wereld te redden!
Als het lukt een groep te vormen kunnen we eerst een eenmalig avontuur doen om dingen uit te proberen, maar wel met de insteek om een langere campaign te doen als het bevalt. Ik hoor het graag als je interesse hebt!
PaulD
Joker

Re: Spelers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven [PF2e]

Bericht door PaulD »

Hallo Lawrencelot,

Waarschijnlijk ben ik te laat, maar mocht er nog plek zijn hoor ik graag meer.
zelf heb ik (38m) al zo'n 3 jaar ervaring met D&D5e en PF2e (als speler en DM).

Mvg,
PaulD
Lawrencelot
Meeple

Re: Spelers gezocht regio Den Bosch - Eindhoven [PF2e]

Bericht door Lawrencelot »

Hoi Paul, we hebben nog steeds plek! Heb je een bericht gestuurd.