Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Vandaag heeft - tot mijn verrassing - 999 Games via hun adventskalender kenbaar gemaakt dat zij in 2023 de Nederlandstalige uitgave van Wolven gaat verzorgen. Als je je vandaag (23 december 2022) via de adventskalender inschrijft, ontvang je te zijner tijd e-mail met een kortingscode van 20%.
In het spel Wolven ben je de leider van een roedel wolven en strijd je om de grootste, meest dominante roedel. Dit doe je door territorium te claimen, eenzame wolven te rekruteren en op prooien te jagen om zo de meeste overwinningspunten te verzamelen. Maar pas op dat je niet roekeloos uitbreidt naar het terrein van je rivalen. Zij kunnen namelijk leden van jouw roedel weglokken. Weet jij de meest dominante roedel wolven te leiden?
Wolven wordt begin volgend jaar verwacht.
Het spel is ontworpen door Ashwin Kamath en Clarence Simpson. Het fraaie artwork is verzorgd door Pauliina Linjama.
Da's verrassend ja!
Zat ik al sinds Essen op te wachten, maar was voorlopig nog niet te verkrijgen in België.
Ik weet nog niet of ik ga wachten op de nl-versie (ivm verkoopbaarheid nadien), maar een goede keuze van 999 denk ik.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
MADG0BLIN schreef:
Mooie titel die ze gaan uitbrengen, in mei verwacht. Zeker aanschaf hier!
Inderdaad. Thema, materiaal, spelmechanismen, aanbevolen leeftijd (ik hanteer die van BGG), dat wolvenoog op die doos... leuk dat ze deze uitbrengen & onontkoombare aanschaf hier in huis. Als het goed is, sta ik al op de 'advents-kortinglijst'. Geen idee meer wat dat ook weer inhield trouwens
MADG0BLIN schreef:
Inderdaad. Thema, materiaal, spelmechanismen, aanbevolen leeftijd (ik hanteer die van BGG), dat wolvenoog op die doos... leuk dat ze deze uitbrengen & onontkoombare aanschaf hier in huis. Als het goed is, sta ik al op de 'advents-kortinglijst'. Geen idee meer wat dat ook weer inhield trouwens
MADG0BLIN schreef:
De korting die je dan wordt aangeboden is 20%.
Oe. Goeie deal! Nou maar hopen dat het een héél duur spel is, want dan is de korting lekker hoog!
Edwin84 schreef:
Ken het spel niet maar waarom zou het niet bij 999 passen?
Had deze vraag gemist.
Wolves heeft een behoorlijke dosis direct conflict en take that. Iets waar 999 met zijn familie-spellen en expertspellen bijna geen van heeft.
Edwin84 schreef:
Ken het spel niet maar waarom zou het niet bij 999 passen?
Had deze vraag gemist.
Wolves heeft een behoorlijke dosis direct conflict en take that. Iets waar 999 met zijn familie-spellen en expertspellen bijna geen van heeft.
Libertalia van afgelopen jaar past volgens mij ook precies in dat straatje.