Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Zuiderspel staat voor de deur, wij kijken er enorm naar uit!
Mocht u er zeker van willen zijn dat we het spel/onderdeel/organizer/ect meenemen die u zoekt en dat niet iemand het voor u neus wegkoopt? U kunt via onze website een bestelling plaatsen en dan kiezen voor ophalen op Zuiderspel.
Jerome schreef:
Is de nieuwe My City al op Zuiderspel mee te nemen?
Geachte Jerome,
Mijn excuses, ik zie dit bericht nu pas. We hadden inderdaad op Zuiderspel de Roll & Write versie mee.
Geen probleem. Ik heb het spelletje inderdaad bij jullie gevonden en gekocht, en de roze en paarse schijfjes zijn daags erna opgehaald - dank dat je die over hebt laten komen!
Jerome schreef:
Is de nieuwe My City al op Zuiderspel mee te nemen?
Geachte Jerome,
Mijn excuses, ik zie dit bericht nu pas. We hadden inderdaad op Zuiderspel de Roll & Write versie mee.
Geen probleem. Ik heb het spelletje inderdaad bij jullie gevonden en gekocht, en de roze en paarse schijfjes zijn daags erna opgehaald - dank dat je die over hebt laten komen!
Fijn om te horen dat dat allemaal goed gekomen is. Ik heb het verzoek van de schijfjes voorbij zien komen.