Vanwege het weggaan van een speler ben ik wederom opzoek naar een 6e speler.
We spelen Ghost of Saltmarsh, maar volledig uitgebreid met homebrew content om er een lang lopende campaign van te maken.
-De groep is op het moment van schrijven lvl 5
-We hebben een Monk, Paladin, Fighter/Archer, Cleric en een Bard
-De wereld waarin we spelen is Dark Fantasy, verwacht dus geen regenbogen en eenhoorns op elke straathoek. Nieuwe spelers moeten daarom ook 18+ zijn.
-We spelen om de vrijdag van 19:00 tot 21:30 (17-03 is de volgende sessie)
-We spelen enkel online, praten gaat via Discord, de rest via Foundry (virtual table top die de character sheets, dice rolls, maps, etc bijhoud)
-De main focus ligt op de campaign en het verhaal, met hierin veel ruimte voor inhoudelijke Roleplay en character interactie. Er is dus weinig vraag naar murder hobo's, mensen met " main player syndrome" of mensen die niet samen kunnen werken.
-Ervaring met 5e is geen pre, RP en interactie zijn belangrijker.
-We spelen uitsluitend in het Nederlands.
-We gebruiken het Players Handbook en Tasha's als richtlijn om characters te maken, maar als het idee leuk genoeg is dan zijn andere boeken altijd mogelijk.
Als DM vind ik het prettig als een character een background heeft zodat ik hem kan verweven in de wereld en het verhaal, ik zal dan ook actief tijd steken om samen met de speler zijn character zo uitgebreid mogelijk te maken.
Als je interesse hebt kun je me het makkelijkst op Discord vinden onder CW_Dutchman#6554
Speler gezocht voor online 5e groep
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dutchman
- Meeple
-
maxximus80
- PIONier
Re: Speler gezocht voor online 5e groep
Hallo!
Ik ben zeer geïnteresseerd in je oproep. Ik heb jarenlange ervaring als roleplayer, zowel in text als in voice. Zelf heb ik 3 jaar lang een campagne gerund als DM in een mmorpg.
Voor mij is het erg lang geleden dat ik voor het laatst D&D heb gespeeld, maar met wat hulp ben ik vast zo weer up to speed.
Dus mocht nog iemand zoeken, let me know!
Groet,
Martijn
Ik ben zeer geïnteresseerd in je oproep. Ik heb jarenlange ervaring als roleplayer, zowel in text als in voice. Zelf heb ik 3 jaar lang een campagne gerund als DM in een mmorpg.
Voor mij is het erg lang geleden dat ik voor het laatst D&D heb gespeeld, maar met wat hulp ben ik vast zo weer up to speed.
Dus mocht nog iemand zoeken, let me know!
Groet,
Martijn