Carson City - Big Box

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

FPhilips
Sojaboon

Re: Carson City - Big Box

Bericht door FPhilips »

Duiker schreef:Interessant... What to do... Ben wel fan van Big boxen maar dan moet ik mijn basisspel verkopen..

Als je toch beslist om over te gaan tot aanschaf van de 'Big Box' dan ben ik wel geinteresseerd in jouw basisspel :wink:

Labels:
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Duiker »

FPhilips schreef:
Duiker schreef:Interessant... What to do... Ben wel fan van Big boxen maar dan moet ik mijn basisspel verkopen..

Als je toch beslist om over te gaan tot aanschaf van de 'Big Box' dan ben ik wel geinteresseerd in jouw basisspel :wink:
Ik denk dat ik hem toch wel hou omdat ik me echt geen nieuwe Kickstarters kan veroorloven zonder enige vorm van inkomen, maar je hebt toch een pm.
Keep Exploring Games
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

syroit schreef:
The Iced One schreef:Als er iemand zijn oude Carson city kwijt wil: voor 15€ excl. verzending neem ik hem van je over. 8)
Je krijgt al Xanadu van Quined zie ik bij de uitslag op BGG!

Proficiat
Yeah, mijn eerste winst bij die contests :D
De grafische vormgeving van dat spel is niet zo mijn stijl, maar hopelijk de gameplay wel. :thumbup:
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Contacteer:

Bericht door Duiker »

Heb Carson City toch verkocht aan Frank en de Big Box gebackt.
Keep Exploring Games
warlockbylandt
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Koldun Kommander

Bericht door warlockbylandt »

Ik twijfel nog want het is weer een top-maand op Kickstarter (Zombicide, Dawn of the Zeds, Carson City, Mare Nostrum, Middara, Epic Card Game voor diegene die Star Realms leuk vonden, Apotheca, Argonauts, Dark Dealings, Shadowrift en nog wel een paar hele goeie) maar de mogelijkheid bestaat dat ik deze toch doe (goeie review Tom Vassal is er al, nu nog Undead Viking)! :)
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Contacteer:

Bericht door 16 Feet Pauly »

Hehe ik zag je email adres inderdaad voorbij komen vanochtend Wim, je krijgt weldra een email met info ;).
16 Feet Pauly
Critico
Contacteer:

Hopsakee, Ik wil toch even gebruik maken van dit topic om nog een update te geven over de Kickstarter pagina van Carson City Big Box.

Ik heb zojuist de hoogste stretch goal aangekondigd namelijk op maat gemaakte dobbelstenen in de spelerskleuren. Die wilde ik toch even onder de aandacht brengen van jullie bordspelmania-ers ;)

Afbeelding

https://www.kickstarter.com/projects/16 ... ts/1286807
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

16 Feet Pauly schreef:Hopsakee, Ik wil toch even gebruik maken van dit topic om nog een update te geven over de Kickstarter pagina van Carson City Big Box.

Ik heb zojuist de hoogste stretch goal aangekondigd namelijk op maat gemaakte dobbelstenen in de spelerskleuren. Die wilde ik toch even onder de aandacht brengen van jullie bordspelmania-ers ;)

Afbeelding

Dat ziet er goed uit! Van de gelegenheid maak ik dan meteen gebruik voor een vraagje (even wat makkelijker dan via KS): Die houten bergen en huizen vervangen min of meer een tegel in het spel? Of moet je ze op de gelijksoortige tegel zetten?

Ik ben persoonlijk namelijk meer van de functionele stretchgoals (maar misschien zie ik het mis?) zoals het extra character, die moet nog komen dus als die gehaald wordt, ga ik ook om van een 5b-only naar een 5b+stretchgoals-pledge :D! Overigens zijn het notepad en de player boards ook mooie functionele toevoegingen :).
16 Feet Pauly
Critico
Contacteer:

maxitaxi777 schreef:
16 Feet Pauly schreef:Hopsakee, Ik wil toch even gebruik maken van dit topic om nog een update te geven over de Kickstarter pagina van Carson City Big Box.

Afbeelding

Dat ziet er goed uit! Van de gelegenheid maak ik dan meteen gebruik voor een vraagje (even wat makkelijker dan via KS): Die houten bergen en huizen vervangen min of meer een tegel in het spel? Of moet je ze op de gelijksoortige tegel zetten?

Ik ben persoonlijk namelijk meer van de functionele stretchgoals (maar misschien zie ik het mis?) zoals het extra character, die moet nog komen dus als die gehaald wordt, ga ik ook om van een 5b-only naar een 5b+stretchgoals-pledge :D! Overigens zijn het notepad en de player boards ook mooie functionele toevoegingen :).
Je kunt ze los op het bord zetten inderdaad, maar ik denk dat ik voor huisjes misschien toch ook het tegeltje eronder zou leggen, zie ook een van mijn eerste updates waarin ik een fotootje toon met huisjes op de huisjes tegels. De bergen zijn dusdanig groot dat ze wel mooi op het vak passen. ze zijn alleen wel niet zo diep. maar breed en hoog wel ;D.

Volgens mij geeft dat een mooie lively feel aan het spel. Het is dus aan jou om de tegels te vervangen door hout of niet. Ja het extra character zitten we nu toch wel redelijk dichtbij nog 19k, ik zou het gaaf vinden als we die nog halen.

Afbeelding
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Is het mogelijk om aquasphere ook als add on te bestellen? Of mogelijk zelfs te preorderen voor spiel 2015?

Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Paul geeft een leuk interview en verklapt aan het einde nog een leuk nieuwtje! :thumbup:

http://hwcdn.libsyn.com/p/9/7/c/97ce0e7 ... 0790d77c0f

Goed gedaan Paul! :clap:
16 Feet Pauly
Critico
Contacteer:

Dierik schreef:Paul geeft een leuk interview en verklapt aan het einde nog een leuk nieuwtje! :thumbup:

http://hwcdn.libsyn.com/p/9/7/c/97ce0e7 ... 0790d77c0f

Goed gedaan Paul! :clap:
Thanks, ;) hehe ja volgens mij is dat nog door weinig mensen opgemerkt :D.
finalstruggle schreef:Is het mogelijk om aquasphere ook als add on te bestellen? Of mogelijk zelfs te preorderen voor spiel 2015?
Ja dat moet te doen zijn, die pre-order optie. Als add-on van je kickstarter pledge wordt lastig gezien de onoverzichtelijkheid van de huidige add-ons.
16 Feet Pauly
Critico
Contacteer:

Ik wil hier toch nog even melden dat we in de laatste 24 uur zitten van de kicktarter campagne. Misschien leuk om te weten voor de mensen die het spel al hebben, als je alle gave stretch goal upgrades wil hebben kun je voor 15 euro ook backen om al het hout en extra's te krijgen. Er is ook een optie om dit met een Essen pick up te doen.

Hieronder is een compilatie getoond die laat zien wat er precies allemaal ge-upgrade wordt met de stretch goals. (ik ben me bewust van de dices... ;))
Bijlagen
SG compilation.jpg
(232.53 KiB) 142 keer gedownload
Piet
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Piet »

Een kleine acht jaar nadat Quined Carson City Big Box succesvol lanceerde op Kickstarter, wordt er een nieuwe crowdfunding-campagne aangekondigd.
De campagne zal deze keer lopen via Gamefound.
In de aankondiging wordt nog niet gemeld of er extra materiaal of nieuwe spelregels (met bv. een solovariant) meekomen. Er wordt ook nog geen melding gemaakt van de prijs voor al dat lekkers.

Persoonlijke aanvulling: enkele maanden geleden gaf Arno (van Quined) al aan dat er nog steeds zeer veel vraag is naar de CC BB. Hij speelde toen al met het idee van een nieuwe campagne. Het lijkt mij heel aannemelijk dat het gewoon om een nieuwe druk van dezelfde doos gaat.
Bijlagen
CC aankondiging.jpg
olavf
El Capitan

Bericht door olavf »

Piet schreef: Een kleine acht jaar nadat Quined Carson City Big Box succesvol lanceerde op Kickstarter, wordt er een nieuwe crowdfunding-campagne aangekondigd.
De campagne zal deze keer lopen via Gamefound.
In de aankondiging wordt nog niet gemeld of er extra materiaal of nieuwe spelregels (met bv. een solovariant) meekomen. Er wordt ook nog geen melding gemaakt van de prijs voor al dat lekkers.

Persoonlijke aanvulling: enkele maanden geleden gaf Arno (van Quined) al aan dat er nog steeds zeer veel vraag is naar de CC BB. Hij speelde toen al met het idee van een nieuwe campagne. Het lijkt mij heel aannemelijk dat het gewoon om een nieuwe druk van dezelfde doos gaat.
Ik weet meer 8)
Plaats reactie