Ik ben op zoek naar een Axis and Allies speler in de buurt van Weert. Ik zou het spel graag iedere week willen spelen. Het gaat om Axis and Allies Global1940. Ik heb een zolder waar het spel kan blijven staan zodat we de week erop weer verder kunnen spelen.
Ik ben zelf ervaren in het spel. Ben je zelf onervaren maar wil je het graag leren? Geen probleem! Ik kan het spel je bijbrengen. Wie weet tot snel op het speelbord!
Met vriendelijke groet,
Jamay Eekhof.
Axis & Allies
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mustang
- PIONier
Re: Axis & Allies
Goedemiddag Jamay,
Als het aanbod nog staat zou ik graag een keer het spel proberen/leren.
Mijn interesse ligt meestal bij digitale RTS/WW2 (Company of heroes en Hearts of iron games).
Hopelijk helpt dit in het sneller leren van het spel.
Ik woon in de buurt van weer dus ik kan sowieso eens langskomen.
Vriendelijke groet,
Ramon (26)
Als het aanbod nog staat zou ik graag een keer het spel proberen/leren.
Mijn interesse ligt meestal bij digitale RTS/WW2 (Company of heroes en Hearts of iron games).
Hopelijk helpt dit in het sneller leren van het spel.
Ik woon in de buurt van weer dus ik kan sowieso eens langskomen.
Vriendelijke groet,
Ramon (26)
-
Maverick1980
- Joker
Beste Mustang,
Je bent van harte welkom! Kan het spel uitleggen. Doe dat maar al te graag! Beheers de regels en het spel.
Zoals gezegd kan ik het spel gewoon laten staan. Mogelijkheden genoeg! Ik hoor het wel.
Met vriendelijke groet,
Jamay Eekhof.
Je bent van harte welkom! Kan het spel uitleggen. Doe dat maar al te graag! Beheers de regels en het spel.
Zoals gezegd kan ik het spel gewoon laten staan. Mogelijkheden genoeg! Ik hoor het wel.
Met vriendelijke groet,
Jamay Eekhof.
-
Mustang
- PIONier
Hallo Jamay,
Super Tof!
Ik zal je in een persoonlijk bericht een telefoonnummer sturen. Werkt even net iets makkelijker met dingen afspreken zoals tijd en datum.
Vriendelijk Groet,
Ramon
Super Tof!
Ik zal je in een persoonlijk bericht een telefoonnummer sturen. Werkt even net iets makkelijker met dingen afspreken zoals tijd en datum.
Vriendelijk Groet,
Ramon