Leuke Catansite

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Struikrover14
PIONier

Leuke Catansite

Bericht door Struikrover14 »

De echte topper vind ik

http://home.hccnet.nl/ey.vandenbroek/

Hier staan erg veel scenarios voor een afwisselend spelletje catan. :D

Een aanrader! :)
Tsja
Rooster Booster

Bericht door Tsja »

De site is zo oud dat hij al eeuwen niet meer geupdate is. Veel links op de links pagina doen het ook niet meer. Zeevaarders wordt nergens op de site genoemd :-\

Voor scenario's zijn er zoveel andere alternatieven. Zie kolonisten.nl of catan.pagina.nl.
psybench
Uno

Bericht door psybench »

Tsja schreef:Zeevaarders wordt nergens op de site genoemd :-\
hoe komt het dan dat het eerste scenario dat ik bekijk voor zeevaarders en eventueel ook steden en ridders geschikt is? :P
Tsja
Rooster Booster

Bericht door Tsja »

Ik heb het over de site zelf, niet over de scenario's. Als je kijkt naar "speciaal" en naar "faq" dan is alleen standaard en S&R beschreven. In "de vraag" is er ook niks over te vinden.

Nouja, dat is dus al een jaartje of weet ik veel al zo :P De site wordt totaal niet bijgehouden.
shadowman76
Jakkiebak!

Bericht door shadowman76 »

misschien wel erg verouderd, maar wel een aantal scenario's voor 2 personen.. die ik bv op kolonisten.nl niet tegenkom...

dus toch best een aardige site voor diegenen die Catan ook weleens met 2 willen spelen... al blijft met zoveel mogelijk natuurlijk het leukst en gezellig!
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker
Iznogoedh
Professor Pimpel

Bericht door Iznogoedh »

Bedankt voor de tip! Er staat inderdaad een paar leuke scenario's voor twee personen op. Ik ga ze snel een keer uitproberen.