Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
De site is zo oud dat hij al eeuwen niet meer geupdate is. Veel links op de links pagina doen het ook niet meer. Zeevaarders wordt nergens op de site genoemd :-\
Voor scenario's zijn er zoveel andere alternatieven. Zie kolonisten.nl of catan.pagina.nl.
Ik heb het over de site zelf, niet over de scenario's. Als je kijkt naar "speciaal" en naar "faq" dan is alleen standaard en S&R beschreven. In "de vraag" is er ook niks over te vinden.
Nouja, dat is dus al een jaartje of weet ik veel al zo De site wordt totaal niet bijgehouden.
misschien wel erg verouderd, maar wel een aantal scenario's voor 2 personen.. die ik bv op kolonisten.nl niet tegenkom...
dus toch best een aardige site voor diegenen die Catan ook weleens met 2 willen spelen... al blijft met zoveel mogelijk natuurlijk het leukst en gezellig!
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker