Op Kickstarter loopt momenteel Clank Legacy 2: Darkest Magic. Zijn er meer fans van dit spel? Het is de eerste keer dat Dire Wolf een KS runt en hij loopt goed! Deze nieuwe stand-alone heeft diverse nieuwe mechanics, waaronder coop aspecten. Je krijgt al diverse leuke extra’s en de prijs ligt op zo’n 92€ per spel. Bij meerdere exemplaren wordt de geschatte shipping van 14€ nauwelijks hoger, maar ook alleen nuttig als je dichtbij elkaar woont. Loopt over 48 uur af.
Gewoon even benieuwd, wie doet er al mee? Hierbij de link naar de KS-pagina: https://www.kickstarter.com/projects/di ... escription
Clank Legacy 2: Darkest Magic
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Re: Clank Legacy 2: Darkest Magic
Ik heb de eerste Clank Legacy met heel veel plezier gespeeld (lees hier mijn recensie voor meer info: https://www.spellengek.nl/clanklegacy/) en dus heb ik deze tweede onmiddellijk gebackt toen hij live ging. Ik kijk er erg naar uit.
-
Stockx
- Uno
Vergeet de BTW/VAT niet mee te tellen in de verwachte finale prijs
Die zal er ook nog bijkomen in de pledge manager, zo'n 20 euro. En dan is het prijsverschil tussen de kickstarter en retail zeer miniem.
(Ik geen fan van foils, dus de stretch goals zijn niet echt m'n ding).
De eerste Clank Legacy was hier wel een succes tijdens Corona, dus de sequel is sowieso eentje om op te pikken.
De eerste Clank Legacy was hier wel een succes tijdens Corona, dus de sequel is sowieso eentje om op te pikken.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik had je enthousiaste review gelezen Dagmar, leuk!
Hmm, goed punt, die VAT. Als ze voor redelijk weinig (dus lokaal) shippen, is het meestal VAT-free. Hier inderdaad blijkbaar niet, dat is wel een behoorlijk nadeel… Toch maar wachten op retail, helaas.Stockx schreef: Vergeet de BTW/VAT niet mee te tellen in de verwachte finale prijsDie zal er ook nog bijkomen in de pledge manager, zo'n 20 euro. En dan is het prijsverschil tussen de kickstarter en retail zeer miniem.