Hallo allemaal.
Ik heb afgelopen januari het spel Magical kitties voor mijn verjaardag gekregen, maar er is niemand van mijn vrienden die geïnteresseerd is om het te spelen.
Weet iemand of, en zo ja, waar en wanneer er regelmatig Magical Kitties wordt gespeeld? Ik kom zelf uit Harderwijk.
Ik hoor graag van jullie
RPG Magical kitties save the day
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Kattenmens
- PIONier
RPG Magical kitties save the day
Laatst gewijzigd door Kattenmens op do 29 jun 2023, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: RPG Magical kitties save the day
En degene die het heeft gegeven, wil die niet met je samen spelen?
Zelf speel ik geen RPGs maar kan je wel aanraden op te geven waar je ongeveer woont. Je kunt de provincie noemen of bijvoorbeeld aangeven midden/West/post Nederland of eventueel België. Want er zitten ook veel Belgen op dit forum. Dan kunnen in ieder geval mensen reageren die enigzins in de buurt wonen.
Zelf speel ik geen RPGs maar kan je wel aanraden op te geven waar je ongeveer woont. Je kunt de provincie noemen of bijvoorbeeld aangeven midden/West/post Nederland of eventueel België. Want er zitten ook veel Belgen op dit forum. Dan kunnen in ieder geval mensen reageren die enigzins in de buurt wonen.
-
Kattenmens
- PIONier
Re: RPG Magical kitties save the day
Degene die het mij gegeven heeft is mijn moeder en die houdt niet van spellen. En in mijn eigen vriendenkring wil ook niemand het spelen. Ik ga het bericht zo aanpassen, kijken of er dan reacties komen.