Spellencruise All Games on Deck + kampioenschappen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Hippe
- Professor Pimpel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Spellencruise All Games on Deck + kampioenschappen
Hallo allemaal,
er wordt een spellencruise georganiseerd! In Februari 2024 vertrekt er een prachtige cruiseboot uit Rotterdam voor een 8-daagse vaartocht langs Europese steden. Aan boord hopelijk veel spellenliefhebbers omdat er een spellenbibliotheek meegaat.
Voor alle overige vragen rondom de cruise verwijs ik jullie naar FB omdat er daar een groep is waarin al heel veel vragen beantwoord zijn. De groep heet All games on deck Bordspellen cruise. Ik zit er hard over te denken om mee te gaan in ieder geval en wellicht vinden jullie het ook wat!
er wordt een spellencruise georganiseerd! In Februari 2024 vertrekt er een prachtige cruiseboot uit Rotterdam voor een 8-daagse vaartocht langs Europese steden. Aan boord hopelijk veel spellenliefhebbers omdat er een spellenbibliotheek meegaat.
Voor alle overige vragen rondom de cruise verwijs ik jullie naar FB omdat er daar een groep is waarin al heel veel vragen beantwoord zijn. De groep heet All games on deck Bordspellen cruise. Ik zit er hard over te denken om mee te gaan in ieder geval en wellicht vinden jullie het ook wat!

-
de koperen pion
- Meeple
Re: Spellencruise All Games on Deck
Hey Hippe!
Gezellig plan! Ik ben druk met alle voorbereidingen, dus als je vragen hebt kan je me ook mailen of je komt gezellig even langs in de winkel. De eerste boekingen zijn er al dus de kop is eraf.
Groetjes Kyra.
Gezellig plan! Ik ben druk met alle voorbereidingen, dus als je vragen hebt kan je me ook mailen of je komt gezellig even langs in de winkel. De eerste boekingen zijn er al dus de kop is eraf.
Groetjes Kyra.
-
Martyn F
- Spelauteur
- Persoonlijke Ondertitel: Bordspelauteur
Misschien handig om een link te plaatsen?
Martyn F
Board game designer
Board game designer
-
mezzamorphis
- Party Animal
-
de koperen pion
- Meeple
Oh ja
. Ik zie dat de landingspagina van het reisburo er al staat, hier is de FB pagina.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100093700212310
Kyra
-
de koperen pion
- Meeple
Open Noordzee kampioenschap Libertalia tijdens cruise
Hey Spellenfans,
Ik heb deze week contact gehad met de marketing afdeling van 999 en ik heb de toezegging dat ze een flinke bijdrage gaan leveren aan de All games on deck cruise in februari. Zo wie zo hebben we straks de nieuwste spellen en de " must haves" in de spellenbieb , maar ook met de organisatie van een Kampioenschap Libertalia op zee gaan doen ze mee. De ins en outs komen allemaal nog maar deze update wilde ik alvast even delen met jullie.
Voor de FB pagina over de cruise kijk op:
Kyra.
Ik heb deze week contact gehad met de marketing afdeling van 999 en ik heb de toezegging dat ze een flinke bijdrage gaan leveren aan de All games on deck cruise in februari. Zo wie zo hebben we straks de nieuwste spellen en de " must haves" in de spellenbieb , maar ook met de organisatie van een Kampioenschap Libertalia op zee gaan doen ze mee. De ins en outs komen allemaal nog maar deze update wilde ik alvast even delen met jullie.
Voor de FB pagina over de cruise kijk op:
Kyra.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Re: Open Noordzee kampioenschap Libertalia tijdens cruise
Leuk idee, zo'n toernooi voor speelse zeeschuimers.
-
SuSuQie
- Regenmaker
https://zoeken.captaincruise.nl/special ... 45IsUeF12g
De link naar de cruise op de website van de cruise operator.
De link naar de cruise op de website van de cruise operator.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
€50 per persoon vroegboekkorting voor wie boekt in juli 2023! Ik heb gisteren aanbetaald dus de voorpret kan beginnen. Wie heeft er tips om zeebenen te kweken?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
de koperen pion
- Meeple
Zo ondertussen hebben we ook de toezegging van Asmodee dat ze gaan sponsoren. In ieder geval met de party en family lijn, maar ook voor de hobby games wordt een selectie meegestuurd.
Dus ook de spelers die van de grotere titels en serieuzere games houden worden niet vergeten en hoeven zich niet te vervelen( voor zover je je kan vervelen op een cruiseschip)
Kyra.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Ik heb net een blogje geplaatst op Spellengek over mijn ervaring met cruisen. Wellicht beantwoordt dat wat vragen die leven over dit initiatief.
https://www.spellengek.nl/all-games-on- ... e-benelux/
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Mooi en nuttig artikel, mijn complimenten!Dagmar schreef: Ik heb net een blogje geplaatst op Spellengek over mijn ervaring met cruisen. Wellicht beantwoordt dat wat vragen die leven over dit initiatief.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Dank, Erwin.
-
de koperen pion
- Meeple
Dank je Dagmar!
Mooi stukje, en fijn dat er even iemand reageert die ook al vaker heeft gecruised. In onze prijs zit een dranken pakket inclusief, dus misschien kan je dat nog aanpassen?
We hebben expres een zo compleet mogelijke reis gemaakt, dus met drank en fooi er al bij in.
We gaan lekker met de aanmeldingen dus ik denk dat we met een leuke groep aan boord gaan straks.
Groetjes Kyra.
Mooi stukje, en fijn dat er even iemand reageert die ook al vaker heeft gecruised. In onze prijs zit een dranken pakket inclusief, dus misschien kan je dat nog aanpassen?
We hebben expres een zo compleet mogelijke reis gemaakt, dus met drank en fooi er al bij in.
We gaan lekker met de aanmeldingen dus ik denk dat we met een leuke groep aan boord gaan straks.
Groetjes Kyra.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Dat stond er al op twee plaatsen in, maar schijnbaar was het niet helemaal duidelijk, dus ik heb de tekst nog een beetje aangepast.Hippe schreef: Hallo allemaal,