Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Het is alweer juni! Ook deze maand staan er een heleboel pre-orders op de webshop, alsook sommige spellen die nog steeds beschikbaar zijn voor pre-order. (maar waarvan we nog geen releasedatum kennen)
Ik heb de pre-orders van juni hieronder uitgelicht. Het hele assortiment pre-orders vind je zoals gewoonlijk op de pre-order pagina.
Zit er een spel tussen dat je wil pre-orderen? Klik op de afbeelding om naar de site te gaan en je bestelling te plaatsen!
Ook deze maand staan er een heleboel pre-orders op de webshop. Je hebt voor sommige spellen nog maar enkele dagen om ze te reserveren, dus wacht niet te lang!
Ik heb de pre-orders van augustus hieronder uitgelicht. Het hele assortiment pre-orders vind je zoals gewoonlijk op de pre-order pagina.
Zit er een spel tussen dat je wil pre-orderen? Klik op de afbeelding om naar de site te gaan en je bestelling te plaatsen!
Ook deze maand staan er een heleboel pre-orders op de webshop. Er zitten wat spellen bij waarvan de release datum nog niet bekend is, maar je kan ze alvast reserveren!
Ik heb de pre-orders van september hieronder uitgelicht. Het hele assortiment pre-orders vind je zoals gewoonlijk op de pre-order pagina. Zit er een spel tussen dat je wil pre-orderen? Klik op de afbeelding om naar de site te gaan en je bestelling te plaatsen!
Daar is oktober! Ik weet dat jullie natuurlijk al een groot deel van je budget aan Essen Spiel hebt gegeven, logisch. Maar toch hoop ik dat er nog een klein plaatsje over is voor wat pre-orders bij The Mastermind!
Ook deze maand staan er een heleboel pre-orders op de webshop. Er zitten wat spellen bij waarvan de release datum nog niet bekend is, maar je kan ze alvast reserveren.
Ik heb de pre-orders van oktober hieronder uitgelicht. Het hele assortiment pre-orders vind je zoals gewoonlijk op de pre-order pagina. Zit er een spel tussen dat je wil pre-orderen? Klik op de afbeelding om naar de site te gaan en je bestelling te plaatsen!
het is even geleden dat ik hier heb gepost!
Er is echter geen beter onderwerp om hier terug mee te beginnen dan de wintersolden van dit jaar.
Dus bij deze:
De wintersolden bij The Mastermind zijn volop aan de gang:
Brrr… de winter mag dan koud zijn, maar de deals bij The Mastermind zijn heet!
Tijdens de Wintersolden van 3 – 31 januari 2025 vind je jouw favoriete spellen voor prijzen die smelten als sneeuw voor de zon.
Pak je kans om dat ene spel op je wishlist eindelijk in huis te halen, maar wees er snel bij, want op = op!
2025 lijkt nog maar net begonnen, maar daar is februari al.
Ook deze maand staan er een heleboel pre-orders op de webshop. Er zitten wat spellen bij waarvan de release datum nog niet bekend is, maar je kan ze alvast reserveren.
Ik heb de pre-orders van februari hieronder uitgelicht. Het hele assortiment pre-orders vind je zoals gewoonlijk op de pre-order pagina.
Het is al weer maart. Een nieuwe maand, met nieuwe pre-orders.
Deze maand staan er een kleiner aantal pre-orders te wachten. Er zijn echter al veel spellen die je nu al kan pre-orderen die dit jaar uitkomen.
Ik heb de pre-orders van maart hieronder uitgelicht. Het hele assortiment pre-orders vind je zoals gewoonlijk op de pre-order pagina.