Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hoi, ik ben een 24 jarige studente.
Voor mijn studie ben ik onderzoek aan het doen naar de Nederlandse spelauteurs. Op dit moment ben ik bezig met de communicatiekanalen waar spelauteurs zich op bevinden & bijvoorbeeld gebruiken voor het bredere publiek. Mijn uiteindelijk doel is om de naamsbekendheid en status te vergroten van spelauteurs in nederland. dit wil ik doen door sociale media in te zetten zodat spelauteurs door ludieke campagnes uiteindelijk meer bekend worden in de traditionele media en eindelijk dezelfde status krijgen als andere in de creatieve sector. mochten mensen tips willen geven of uberhaupt informatie, hoor ik het ontzettend graag. Mijn dank is groot!!
En als het gaat om spreken met auteurs, ik en vele andere zijn wel op de ducosim spellenbeurs in september. (zie hun website) Daar is veelal goed gelegenheid om te kletsen met elkaar dus aanrader om daar ook heen te gaan!