Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Red7 kan ik ook wel eens smaken!
Strategisch kaartspel, zonder dat je al te erg gaat nadenken.
Wat het leuk maakt is dat je de regels in laagjes kan opbouwen, zodat het zowel heel toegankelijk of wat uitdagender kan.
Wel straffe prijzen, zeker als je bedenkt hoe veel bedragen voor spellen de hoogte in gegaan zijn de laatste jaren.
Ik zit te wachten op Happy Fox van Wolfgang Kramer en Manfred Reindl.
Een mix van bluffen, deduceren en push-your-luck spreekt mij wel aan.
En uiteraard heb ik een paar doosjes van het heerlijke Grijpgrage Gieren gekocht. Al 34 jaar een van mijn favoriete luchtige kaartspellen. Leuke cadeautjes.
Het is heel lang geleden dat we het speelden, maar ik herinner me dat het zeker niet slecht is. Net zoals de meeste 6 Nimmt varianten voegt het wat extra toe aan het originele spel. Maar ik had vroeger niet de indruk dat het beter is dan het origineel.
Niettemin: voor dat geld kan je er best eentje kopen. Dan kan je zelf oordelen.