Kuldhara

Informatie, interviews, discussies over/met spelontwerpers en vormgevers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Gezelschapsspel.info
Matroos

Kuldhara

Bericht door Gezelschapsspel.info »

pic8976692.png
Na 3 jaar van creatieve ideeën en dagen vol gebrek aan ideeën, veranderende thema's en namen (van Clusters over Space Gems tot Kuldhara), leerrijke feedback van spelers en uitgevers is de tijd aangebroken waarop ik kan zeggen: dit is 'm, dit is mijn eigen spel, de puzzel past mooi in elkaar, de balans zit goed, de regels zijn goed te vatten en zitten goed in elkaar, het juiste niveau van interactie is bereikt, de duurtijd is niet te lang en niet te kort, er zijn voldoende tactische keuzes en diepgang aanwezig, en het thema is een perfecte match met de mechanics.

Op 16 December kan je Kuldhara komen spelen bij DemoSpel Kessel-Lo van 19 tot en met 23u.
Meer info: https://facebook.com/events/s/kuldhara- ... 097931155/

Voor degenen die willen weten wat ze mogen verwachten: kortweg kan je Kuldhara omschrijven als Splendor meets Tash Kalar met een sterk thema over een 900 jaar oud spookdorp in India. Roof edelstenen en maak er amuletten mee om te offeren aan Lord Shiva. Zorg dat je voor zonsondergang in zijn gratie valt en bescherming van hem krijgt voor de geesten van de oorspronkelijke bewoners je beheksen!

Voor de fans van mechanics: Kuldhara is een engine builder met een stevige portie pattern matching, puzzling en action planning.
Laatst gewijzigd door Gezelschapsspel.info op di 08 jul 2025, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Labels:
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Kuldhara

Bericht door pieter.schutz »

De mechanics spreken me wel aan in ieder geval
Afbeelding
Pieterfalun
Jakkiebak!

Bericht door Pieterfalun »

Jammer dat we hier geen duimpjes kunnen geven aan berichten. Ik vind Kuldhara er echt goed uitzien. Veel succes ermee!
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

Pieterfalun schreef: Jammer dat we hier geen duimpjes kunnen geven aan berichten. Ik vind Kuldhara er echt goed uitzien. Veel succes ermee!
Geen duimpjes per bericht, wel een oranje plusje voor het onderwerp. Helaas wordt dit amper gebruikt.
Afbeelding
Gezelschapsspel.info
Matroos

pieter.schutz schreef: De mechanics spreken me wel aan in ieder geval
Hartelijk dank! Ondertussen staan we alweer een heel eind verder.
Bert_
Website beheerder

Bericht door Bert_ »

Succes met je project!
Ik heb alvast enkele tags toegevoegd aan je bericht zodat de info makkelijker via de zoekfunctie verschijnt.

Eens ie uit is, kan hij dan de spellendatabase vervoegen :)
SvAtje
Standaard moderator

Bericht door SvAtje »

Wij hebben Kuldhara gespeeld tijdens Zuiderspel eerder dit jaar en vonden het een leuk spel. Wat geweldig voor je dat het spel nu echt gaat worden uitgegeven. Proficiat!
Afbeelding
Gezelschapsspel.info
Matroos

SvAtje schreef: Wij hebben Kuldhara gespeeld tijdens Zuiderspel eerder dit jaar en vonden het een leuk spel. Wat geweldig voor je dat het spel nu echt gaat worden uitgegeven. Proficiat!
Dank je!

Ondertussen kan kje Kuldhara ook op BGG vinden, inclusief spelregelvideo gemaakt door Lucky Bastard: https://boardgamegeek.com/boardgame/399132/kuldhara

Als je op de hoogte wil blijven (crowdfunding, release, ...) kan je hier je gegevens nalaten: https://forms.gle/1zPL3HKjJJmGccw46
Plaats reactie