Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag is er in het Engels een 'nieuwe' uitbreiding (of ja eigenlijk vervanging van kaarten) van Wingspan uitgekomen. Namelijk de fan art. Dit zijn 300 nieuwe kaarten met nieuw art van de afgelopen afgelopen versies. In een beperkte oplage is deze ook beschikbaar in Essen bij Stonemaier, maar nu komt het grote nieuws volgens Stonemaier gaat 999Games hier ook een oplage van uitbrengen.
Ik kreeg van Stonemaier zelf onderstaand berichtje op Facebook toen ik vroeg of dit ook in andere talen uit wordt gebracht.
Here's the information we have from localization partners: "Localization partners like Matagot (France) and 999 Games (Netherlands) will also offer their own versions in the near future." https://stonemaiergames.com/games/wingspan/accessories/
Bijlagen
Laatst gewijzigd door Bart op wo 04 okt 2023, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:afbeelding toegevoegd
Hield 999 dat keurig stil, en ik maar , pakt Stonemaier alsnog de primeur...
Erg leuk nieuws inderdaad. Ben ook benieuwd hoe dat speltechnisch werkt. Het schijnen qua mechanisme dezelfde kaarten te zijn als de bestaande.
Pura Vida schreef:
Hield 999 dat keurig stil, en ik maar , pakt Stonemaier alsnog de primeur...
Erg leuk nieuws inderdaad. Ben ook benieuwd hoe dat speltechnisch werkt. Het schijnen qua mechanisme dezelfde kaarten te zijn als de bestaande.
Ze zijn identiek qua tekst, alleen de afbeeldingen en art zijn anders.
denk dat je dus gewoon het hele deck vervangt. Lijkt me niet handig om door elkaar te spelen. Kan natuurlijk wel, maar dan zit elke vogel er plots 2x in.
Ik vind eerlijk gezegd echt niet alle tekeningen van de nieuwe art set mooi.. Ik twijfel of ik hem zou willen hebben omdat je geen nieuwe soorten krijgt en het (voor mij) 50/50 een verbetering is van de art.
Voor mij heeft deze set echt nul toegevoegde waarde.
De kaarten zijn hetzelfde als de basis set en qua stijl... je moet er van houden.
Zelfs als hij gratis was geweest, dan had ik er nog niet mee gespeeld.