Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
2024 en tijd om enkele spellen weg te doen. Kopen mag natuurlijk, maar de sterke voorkeur geniet het om te ruilen. Ik heb geen directe wensen (los van Tiny Epic Kingdoms en Tiny Epic Dungeons) en heb een brede smaak. Ruilen doe ik altijd een beetje op basis van tweedehands marktwaarde. Na januari verkoop ik alles in 1x aan een winkel in de regio en wat overblijft gaat naar de kringloop.
(Op de foto's staat op het briefje 01-09-2024, daar bedoel ik 9 januari mee.)
Versunkene Stadt (2004 DE + uitgeprinte NL-spelregels) - zgan (heel zuinig mee omgegaan), doos goed
Villages of Valeria (2016 EN) - enkele keren gespeeld zgan + Villages of Valeria: Guild halls + Villages of Valeria: Landmarks in Tuck Box Pledge (Kickstarter special) + Villages of Valeria - Monuments + Kickstarter Edition of Villages of Valeria: Landmarks / Architects Expansion + Villages of Valeria: Events
Not alone (EN 2018) - goed-zgan, doos idem + Not Alone: Essen 2017 promos + Not Alone: The green artefact promo 2017 + Not Alone: The red artefact promo 2017 + Not Alone: The yellow artefact promo 2017
Gravitrax: starter set (2018) - zgan, doos-goed - GERUILD
Laatst gewijzigd door gideongrim op vr 26 jan 2024, 07:05, 1 keer totaal gewijzigd.