Ik zag op het forum dat er gevraagd werd of er ook een bordspellenclub in almere is.
Die is er:
Een bordspellenclub in Almere-Buiten. We komen iedere vrijdagavond van 19.00 - 23.00 samen om bordspellen te spelen. De locatie is het Buitenhuis in het centrum van Almere Buiten aan het Noordeinde, tegenover van Haren/Kruidvat. Iedereen is welkom. Neem wel zelf een drankje, hapje mee en eventueel de spellen die je wilt spelen. Als je een spel nog niet kent, leggen we het uit!
Facebook: https://www.facebook.com/Spelleneiland/
Bordspellenclub Almere elke vrijdagavond
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
dazlingj
- PIONier
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Re: Bordspellenclub Almere elke vrijdagavond
Leuk initiatief! Wat is de opkomst op een gemiddelde avond?
-
Zedaeni
- Grote Dienaar
Hoi,dazlingj schreef: Ik zag op het forum dat er gevraagd werd of er ook een bordspellenclub in almere is.
Die is er:
Een bordspellenclub in Almere-Buiten. We komen iedere vrijdagavond van 19.00 - 23.00 samen om bordspellen te spelen. De locatie is het Buitenhuis in het centrum van Almere Buiten aan het Noordeinde, tegenover van Haren/Kruidvat. Iedereen is welkom. Neem wel zelf een drankje, hapje mee en eventueel de spellen die je wilt spelen. Als je een spel nog niet kent, leggen we het uit!
Facebook: https://www.facebook.com/Spelleneiland/
Weet iemand toevallig waar deze bordspellenclub nu is?
Ik hoorde laatst van iemand dat het niet meer in Almere Buiten zit?
Komen ze ook op andere avonden bijeen?
Groetjes
Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
van een vriend die in Almere woont en daar regelmatig speelt, heb ik de volgende update:
Het bovenstaande bericht is een hele oude locatie van deze groep.
Ze spelen inmiddels op dezelfde vrijdagavond, maar dan op een andere locatie.
Je kunt zonder vooraf aan te melden langkomen en meedoen.
Ze spelen op vrijdagavond. Inloop vanaf 19:00, om 19:30 beginnen.
Ze spelen in De Caleidoscoop, Walt Disneyplantsoen 72 1325 SX Almere.
Ga een keertje kijken...
(en vertel hoe het was)
Het bovenstaande bericht is een hele oude locatie van deze groep.
Ze spelen inmiddels op dezelfde vrijdagavond, maar dan op een andere locatie.
Je kunt zonder vooraf aan te melden langkomen en meedoen.
Ze spelen op vrijdagavond. Inloop vanaf 19:00, om 19:30 beginnen.
Ze spelen in De Caleidoscoop, Walt Disneyplantsoen 72 1325 SX Almere.
Ga een keertje kijken...
(en vertel hoe het was)
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Melly1991
- PIONier
Hallo,
Ik heb de berichten hier boven gelezen, maar ik wilde toch even zeker weten of iemand hier weet of het nog steeds iedere vrijdagavond is?
Ik heb de berichten hier boven gelezen, maar ik wilde toch even zeker weten of iemand hier weet of het nog steeds iedere vrijdagavond is?
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Voor zover ik weet is het inderdaad iedere vrijdagavond.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Akahige
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: ゲームが好。右翼が嫌い。
Hoi!
Dit is een van de twee vaste bordspellenclubs die ik in Almere bezoek. De andere is GameMere, op elke eerste zaterdag van de maand in Almere Poort.
Maar Bordspellenclub Almere leeft nog steeds! In principe elke week op vrijdag van ongeveer 19:15 tot 0:00. We gebruiken een lerarenkamer van basisschool De Kaleidoscoop in Almere Filmwijk. We hebben ruimte voor tot ongeveer 20 spelers en houden voornamelijk contact in een algemene whatsapp-groep.
We spelen voornamelijk medium tot zware strategische spellen, zoals Brass Birmingham, Ark Nova, Terraforming Mars, Anno 1800 en Paleo. We posten nog steeds regelmatig foto's op de FB-groep (klik hier voor de groep), zodat je een beetje een impressie krijgt van de sfeer en van wat er zoal wordt gespeeld.
We overwegen iets meer aan promotie te gaan doen, omdat de info op FB in sommige gevallen gedateerd is en omdat we eigenlijk wel wat nieuwe bezoekers kunnen gebruiken.
Mocht je interesse hebben, stuur dan vooral een privébericht of mail naar pduivenvoorde@hotmail.com.
Dit is een van de twee vaste bordspellenclubs die ik in Almere bezoek. De andere is GameMere, op elke eerste zaterdag van de maand in Almere Poort.
Maar Bordspellenclub Almere leeft nog steeds! In principe elke week op vrijdag van ongeveer 19:15 tot 0:00. We gebruiken een lerarenkamer van basisschool De Kaleidoscoop in Almere Filmwijk. We hebben ruimte voor tot ongeveer 20 spelers en houden voornamelijk contact in een algemene whatsapp-groep.
We spelen voornamelijk medium tot zware strategische spellen, zoals Brass Birmingham, Ark Nova, Terraforming Mars, Anno 1800 en Paleo. We posten nog steeds regelmatig foto's op de FB-groep (klik hier voor de groep), zodat je een beetje een impressie krijgt van de sfeer en van wat er zoal wordt gespeeld.
We overwegen iets meer aan promotie te gaan doen, omdat de info op FB in sommige gevallen gedateerd is en omdat we eigenlijk wel wat nieuwe bezoekers kunnen gebruiken.
Mocht je interesse hebben, stuur dan vooral een privébericht of mail naar pduivenvoorde@hotmail.com.