DM/Speler op zoek naar Spelers/groep IRL omgeving Drenthe

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Nahardes
Uno

DM/Speler op zoek naar Spelers/groep IRL omgeving Drenthe

Bericht door Nahardes »

Hoi allemaal,

Ik (Man 51) ben op zoek naar spelers om een groep te starten of een groep waar ik me bij kan aansluiten. Ikzelf heb ruim 30 jaar ervaring met TTRPG’s, o.a. Original D&D, AD&D 2e, D&D 3.5, Pathfinder 1e (3.75 ). Het liefst start ik dan ook een groep voor D&D 3.5 of Pathfinder 1e, maar ik ben zeker bereid D&D 5, of een ander systeem, te spelen als ik me bij een groep kan aansluiten.

Plezier en roleplaying staan voorop en hierbij is ervaring met TTRPG’s wat mij betreft niet nodig. Al doende leert men. Omdat ik zelf de jongste niet meer ben kom ik het liefst in contact met mensen (m/v/x) vanaf een leeftijd van 25/30 jaar. Doordeweeks komt mij het beste uit van dinsdag t/m donderdag. Andere dagen zijn in overleg bespreekbaar. 1x per 2 weken een sessie is wat mij betreft ideaal, maar in overleg kunnen we dit natuurlijk aanpassen. Zelf woon ik in de buurt van Emmen, maar heb er geen moeite mee naar Hoogeveen, Assen, Meppel, of Zwolle te reizen.

Als DM heb ik meerdere Homebrew campaigns gedraaid met de regels van D&D 3.5 en Pathfinder 1e. D&D 5 wordt wat lastiger omdat ik de regels (nog) niet heel goed ken. Het lijkt mij het leukst een nieuwe Homebrew campaign te starten met de inbreng van iedereen die mee wil spelen. Op deze manier is de betrokkenheid het grootst.

Mocht je interesse hebben om een groep te starten, of iemand zoeken voor je eigen groep, laat het me weten.
Dstorck
PIONier

Re: DM/Speler op zoek naar Spelers/groep IRL omgeving Drenth

Bericht door Dstorck »

Beste meneer,

Ik en een vriend van me zoeken een groep en DM om een 5e campaign mee te starten.
Als u daar bereidt toe ben zouden we u graag vragen of u nog ruimte hebt en/of nog spelers zoekt.

Graag horen we van u,

Met vriendelijke groet,

Dion