Nieuwe locatie Zuiderspel

Dé voorjaars-spellenbeurs van de Benelux!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

senette
Meeple

Re: Nieuwe locatie Zuiderspel

Bericht door senette »

Met het risico het raden naar de toekomstige locatie te 'verpesten', hierbij de informatie die ik aantrof op Carcassonne.nl.

Carcassonne.nl zal voor het eerst aanwezig zijn met een eigen stand op een beurs. De eer is gevallen op Zuiderspel, dit is een nieuwe beurs in Eindhoven. Zuiderspel gaat door op maandag 13 april 2009 (2de Paasdag) in het TAC, tegenover het PSV stadion, in hartje Eindhoven.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door syroit »

senette schreef:Met het risico het raden naar de toekomstige locatie te 'verpesten', hierbij de informatie die ik aantrof op Carcassonne.nl.

Carcassonne.nl zal voor het eerst aanwezig zijn met een eigen stand op een beurs. De eer is gevallen op Zuiderspel, dit is een nieuwe beurs in Eindhoven. Zuiderspel gaat door op maandag 13 april 2009 (2de Paasdag) in het TAC, tegenover het PSV stadion, in hartje Eindhoven.
Deze info is 2.5 jaar oud, en ook door mezelf geschreven, en niet meer echt up tot date. De beurs is daar 2 jaar op rij geweest. Wegens de groeimogelijkheden daar, het TAC, gaat de beurs verhuizen.

Ik weet niet wat voor relevante info in bovenstaand bericht van je staat!
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

syroit schreef:Ik weet niet wat voor relevante info in bovenstaand bericht van je staat!
Goh, dacht ik ook net, een berichtje eerder dan, en zojuist alweer!
:lol:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

syroit schreef:
NielsZW schreef:Misschien hebben ze nog geen locatie en dragen jullie allemaal ideeën aan. :lol:
De locatie is er wel degelijk. Alles is getekend.
Als de locatie zeker is, begint dit op een infantiel raadspelletje te lijken.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Erwin schreef:Als de locatie zeker is, begint dit op een infantiel raadspelletje te lijken.
Of gewoon opbouwen van spanning.
Wanneer het juist bekend gemaakt wordt, weet ik helaas ook niet, aangezien ik niet in de organisatie van Zuiderspel zit.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

syroit schreef:
Erwin schreef:Als de locatie zeker is, begint dit op een infantiel raadspelletje te lijken.
Of gewoon opbouwen van spanning.
Wanneer het juist bekend gemaakt wordt, weet ik helaas ook niet, aangezien ik niet in de organisatie van Zuiderspel zit.
Als je weet waar het is en het niet wil of mag zeggen, dan snap ik niet waarom je wel komt vertellen dát je het weet maar het niet wil of mag vertellen. Het doet me denken aan concertbezoekers die hun backstagepasje al te opzichtig omhangen en vervolgens door het 'gewone' publiek gaan wandelen om te laten merken dat ze bij de incrowd horen. Op het jeugdige deel van het volk maakt dat veel indruk, maar grote mensen vinden dat nogal kinderachtig. Met spanningsopbouw heeft het in ieder geval niks te maken.
Wat vindt de organisatie er eigenlijk van dat je een deel van hun PR op deze manier doet? Nee dat hoef je ook niet te vertellen.

We merken het wel welke hut Zuiderspel gehuurd heeft, Pasen duurt nog lang. Als er niks tussen komt qua werk of ander vermaak ga ik toch wel, lijkt me leuk.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Maar gelukkig zijn er ook nog wat ouderen onder ons die toch nog jeugdig genoeg van geest zijn (gebleven) om met een jaloers oog naar zo'n backstage-pasje te kijken.
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Ik heb inmiddels uit betrouwbare bron begrepen dat Zuiderspel niet naar het Beursgebouw verhuist. Dat zou ook geen verstandige keuze zijn, aangezien de beurs in deze omvang (of een beetje groter) dan wel heel ruim in haar jasje zou zitten. Dit zou ongetwijfeld ten koste gaan van de sfeer.

Wat de locatie wel wordt, weet ik overigens ook niet... :?:
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Wellicht die sporthal dichtbij het stadion van FC Eindhoven. Ik weet niet precies hoe die hal heet, maar ik ben er afgelopen jaar geweest tijdens het NK Tafeltennis. Was een mooi groot gebouw. Zeker ook omdat om de grote zaal een brede hal loopt waar ook voldoende standjes geplaatst kunnen worden.
Afbeelding
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Mogelijkheden zat:

http://www.locaties.nl/zoekresultaten.h ... =Eindhoven

Vind dit wel een mooi gebouw:
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Dat is idd. een erg mooie locatie.

Het indoor-sportcentrum bedoel ik denk ik met een capaciteit van 7.500 mensen. Maar belangrijker nog voldoende ruimte voor stands etc. en daarvoor is denk ik bijv. de Effenaar te klein voor om maar iets te noemen.
Afbeelding
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Het kan mij zelf weinig interesseren waar het is. Ik ben waarschijnlijk toch wel aanwezig als er niks anders op het programma staat. :)
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Ik ben wel te vinden voor een portie spanningsopbouw.
liefde_is
Veenboer

Bericht door liefde_is »

al een tijdje niet op het forum geweest, maar ik kan de spanningsopbouw ook wel waarderen, ik zal er niet minder van slapen maar ben wel nieuwsgierig.....
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Erwin schreef:
syroit schreef:
NielsZW schreef:Misschien hebben ze nog geen locatie en dragen jullie allemaal ideeën aan. :lol:
De locatie is er wel degelijk. Alles is getekend.
Als de locatie zeker is, begint dit op een infantiel raadspelletje te lijken.
Sterker nog de locatie is al genoemd in één van de bovenliggende berichten. Ik kreeg als democoördinator van Quined/White Goblin dit weekend een infomail met daarin de locatie, maar het lijkt me een beetje flauw richting de organisatie om dat hier te gaan vermelden. Het komend weekend wordt de locatie op de website http://www.zuiderspel.nl bekend gemaakt zo is mij verzekerd. :wink: