Vorige week heb ik een bestelling bij Crowdfinder geplaatst. Terwijl Crowfdfinder adverteert met 'Op werkdagen voor 14:00 besteld is volgende werkdag in huis voor Nederland en België!', bleek dat niet het geval. Nog vervelender: er is een verkeerd spel toegezonden.
Ik heb direct na de bezorging getracht contact met de winkel op te nemen. Helaas staat er geen telefoonnummer op de website. Er staat wel een e-mailadres, maar op een e-mail van afgelopen woensdag en vrijdag heb ik nog geen reactie. Ook via hun berichtenfunctie, Facebook en Instagram lukt het niet om contact op te nemen.
Weet iemand op welke manier je wel in contact met Crowdfinder kan komen?
Contact met Crowdfinder
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
kolonist
- Wereldkampioen Kolonisten 2011
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Contact met Crowdfinder
Ik stuur normaal via het contactformulier een bericht, meestal heb ik de volgende dag altijd antwoord. Misschien dat ze allemaal op Zuiderspel waren?

-
Harleyman
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat is wel vreemd en uitzonderlijk, aangezien ze normaal echt wel sneller reageren op berichten. Als ze morgen nog niet gereageerd hebben, stuur dan maar even een pb naar mij. Ik heb namelijk wel de nodige telefoonnummers van degenen die daar werken, maar die publiceer ik logischerwijs niet openbaar hier.kolonist schreef: Vorige week heb ik een bestelling bij Crowdfinder geplaatst. Terwijl Crowfdfinder adverteert met 'Op werkdagen voor 14:00 besteld is volgende werkdag in huis voor Nederland en België!', bleek dat niet het geval. Nog vervelender: er is een verkeerd spel toegezonden.
Ik heb direct na de bezorging getracht contact met de winkel op te nemen. Helaas staat er geen telefoonnummer op de website. Er staat wel een e-mailadres, maar op een e-mail van afgelopen woensdag en vrijdag heb ik nog geen reactie. Ook via hun berichtenfunctie, Facebook en Instagram lukt het niet om contact op te nemen.
Weet iemand op welke manier je wel in contact met Crowdfinder kan komen?
Vaak is rond beter, soms vierkant!
-
Josot
- Jakkiebak!
Ik ook alleen maar positieve ervaringen met Crowdfinder.
-
ijsvogel
- Meeple
Ik heb ook positieve ervaringen. Meestal snelle reacties en toen eens een spel vergeten was werd deze nagestuurd. Dus ik ga er vanuit dat dit wel opgelost gaat worden. Intussen wel vervelend om een verkeerd spel te hebben ontvangen en vervolgens geen contact. Hopelijk hoor je toch snel iets..