[Fysiek] [5e] DM zoekt spelers Wageningen SKT campaign

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Hild_
PIONier

[Fysiek] [5e] DM zoekt spelers Wageningen SKT campaign

Bericht door Hild_ »

Ik ben op zoek naar 5/4 mensen voor een door de weekse DND campaign! Ik ben al 6 jaar vol bezig als DM, en zou graag een hechte groep rond wageningen willen begeleiden. Het maakt niet uit of je nog nooit DND hebt gespeeld, want ik als DM heb al met meerdere beginnende spelers en groepen gewerkt. Nog fijner als je vrienden of vriendinnen hebt, die ook geïnteresseerd zijn. Ik geef graag voorkeur aan deze personen. Hieronder wat informatie over mij en de campaign.

De campaign die we gaan starten is Storm Kings Thunder. Die zich richt op een conflict tussen mensen, reuzen en draken, met centraal giants, die plots choas creeren rond de swordcoast. Daarnaast heb ik een framework gemaakt waarmee jullie heel het noorden van de swordcoast kunnen verkennen, met meer dan 30 steden volledig uitgewerkt. Ik heb dit boek al veel gebruikt, mijn eigen spin aangegeven en meerdere backstories hierin verwoven. Ik ben ook in bezit van een animated table top en heel veel paper minis. En ook een Roll20 pro subscriptie voor schaduw en onbeperkte mappen laten zien. Dit allemaal geeft een diep levendige spin aan DND.

Ik zelf ben 26 jaar oud, en studeer Plant sciences aan de WUR. DND is echt iets wat ik graag doe, en ga aan van mensen die tijdens het spel levendig worden, en character development. Dus vandaar deze uitnodiging!

Zie de eerste link met wat fotos en een filmpje over wat je te wachten staat. Als je interesse hebt, kun je onderstaand formulier invullen en dan stuur ik je een bericht terug. Tot snel!
Orginele Post:https://www.reddit.com/r/DNDNL/comments ... lers_voor/

Form:
https://docs.google.com/forms/d/e 1FAIpQLSfi_qCoLodcIA8OAC5ze9nrDGq65PHhMvYxLhbSD_WYUqc3IQ/viewform?usp=sf_link
Plaats reactie