Speloptafel podcast 31 - De grote verhuizing van 999 Games

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

speloptafel
Rooster Booster

Speloptafel podcast 31 - De grote verhuizing van 999 Games

Bericht door speloptafel »

Het was een drukte van jewelste vorige week bij 999 Games, een van de grootste bordspellenuitgevers van Nederland. Er werd gezeuld met containers, computers en dozen. En dan liep er ook nog eens zo’n podcastmaker rond om eens rond te kijken in het nieuwe hoofdkantoor in Almere.

https://www.speloptafel.nl/speloptafel- ... 999-games/

Het nieuwe hoofdkantoor van ⁠999 Games⁠ is in ieder geval wel groot. In het magazijn passen tienduizend pallets met bordspellen, wat neerkomt op een slordige vijf miljoen doosjes met Wingspan, Beverbende en Regenwormen!

Afbeelding

Het nieuwe pand was nodig om het vorige te klein was. Nou ja, beter gezegd: veel te klein. En het nieuwe pand is zelfs groot genoeg om ook de⁠ spellen van Idenitity Games in op te slaan⁠.

De mensen van 999 Games namen tussen het uitpakken van de dozen even de tijd om Speloptafel rond te leiden in het nieuwe hoofdkwartier in Almere-Poort. ‘Be ready to be amazed’, zei Charlie vlak voordat we het nieuwe magazijn binnen liepen. En het was in ieder geval indrukwekkend.

Timestamp:

00:00 – Intro
02:00 – Nieuws
07:00 – REVIEW: Blood on the Clocktower
16:20 – REVIEW: Magic Maze
24:30 – OP PAD: Het nieuwe hoofdkantoor van 999 Games
42:30 – Speloptafel top 50 – 37. Isle of Skye (999 Games)
45:00 – Afsluiting
46:45 – Slot
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Speloptafel podcast 31 - De grote verhuizing van 999 Gam

Bericht door MADG0BLIN »

Ik luister al sinds het begin naar je podcast en elke keer met veel plezier. Mooie productie en leuk interviews met allerlei mensen en bedrijven de laatste tijd.

Echt top! Mooie toevoeging in mijn wekelijkse luisterlijst van bordspellenpodcast! :clap:
Afbeelding
speloptafel
Rooster Booster

Re: Speloptafel podcast 31 - De grote verhuizing van 999 Gam

Bericht door speloptafel »

MADG0BLIN schreef: Ik luister al sinds het begin naar je podcast en elke keer met veel plezier. Mooie productie en leuk interviews met allerlei mensen en bedrijven de laatste tijd.

Echt top! Mooie toevoeging in mijn wekelijkse luisterlijst van bordspellenpodcast! :clap:
-bloost-

dank voor de sympathieke woorden!