Werk in uitvoering - mogelijk hinder

Algemene informatie over Bordspelmania

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Werk in uitvoering - mogelijk hinder

Bericht door mazinho »

Wellicht een forumgebruiker met een zichtbeperking of iemand van de oogstichting mee laten lezen. Dat geeft waardevolle informatie over leesbaarheid.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding

Labels:
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Overigens ken ik deze template van een forum waar ik 20 jaar geleden veel opzat. Namelijk het Coldplay-fans forum. In die tijd was Coldplay nog goed. Op een gegeven moment ging het meer over andere muziek, maar met de fans ging ik naar Lowlands. Stonden we bij elkaar. Maar diverse optredens. Niet alleen Coldplay. Inmiddels is het allang ter ziele.

Alleen daarom al bedankt voor het gebruik van deze template want al die goede herinneringen komen weer naar boven.
Afbeelding
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Terechte opmerking over de leesbaarheid. Dit zal zeker binnenkort opgelost worden.

We hebben ervoor gekozen om relatief snel terug online te kunnen zijn. Eerste vereiste was dat het forum -met historiek- terug actief kon zijn in een actuele phpBB-versie. Dat is ons gelukt. Niet alles is al zoals jullie en wij dit wensen. Maar het was dit of de stekker eruit trekken. Ik hoop dat jullie het eens zijn met de gemaakte keuze.

Dat we als Bordspelmania vandaag opnieuw kunnen vooruitkijken maakt me blij, en is te danken aan een beperkt, maar enthousiast team. Beetje bij beetje zullen extra functionaliteiten toegevoegd en te verbeteren punten aangepakt worden.

Tegelijkertijd rekenen we op jullie verdere betrokkenheid om voorstellen tot verbetering te blijven doorgeven.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

We hebben reeds enkele wijzigingen doorgevoerd:
  • Styling is wat aangepast. Hopelijk is het wat beter leesbaar.
  • Tapatalk is weer gekoppeld en kan gebruikt worden.
  • CAPTCHA is ingesteld om spam tegen te gaan. We kregen gelijk weer last van spammers op het forum.
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

Mistharfare schreef: wo 22 mei 2024, 03:26 We hebben reeds enkele wijzigingen doorgevoerd:
  • Styling is wat aangepast. Hopelijk is het wat beter leesbaar.
  • Tapatalk is weer gekoppeld en kan gebruikt worden.
  • CAPTCHA is ingesteld om spam tegen te gaan. We kregen gelijk weer last van spammers op het forum.
Top!!
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
predator
Jakkiebak!
Persoonlijke Ondertitel: schaakleraar

Bericht door predator »

WTULTC schreef: di 21 mei 2024, 21:11 Overigens ken ik deze template van een forum waar ik 20 jaar geleden veel opzat. Namelijk het Coldplay-fans forum. In die tijd was Coldplay nog goed. Op een gegeven moment ging het meer over andere muziek, maar met de fans ging ik naar Lowlands. Stonden we bij elkaar. Maar diverse optredens. Niet alleen Coldplay. Inmiddels is het allang ter ziele.

Alleen daarom al bedankt voor het gebruik van deze template want al die goede herinneringen komen weer naar boven.
Lekker Coldplay afzeiken op een spelletjessite. Gewoon omdat het kan.
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...

Bericht door Lucky Jack »

Sowieso was vroeger alles beter.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

WTULTC schreef: di 21 mei 2024, 21:11 Overigens ken ik deze template van een forum waar ik 20 jaar geleden veel opzat. Namelijk het Coldplay-fans forum. In die tijd was Coldplay nog goed. Op een gegeven moment ging het meer over andere muziek, maar met de fans ging ik naar Lowlands. Stonden we bij elkaar. Maar diverse optredens. Niet alleen Coldplay. Inmiddels is het allang ter ziele.

Bijzonder want deze is helemaal zelf gemaakt! :problem:
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

De template is wel degelijk hetzelfde. Niet de kleurstelling, maar ik bedoel de icoontjes die bijv bewegen bij een 'hot' topic etc... Die zijn precies hetzelfde als 20 jaar geleden.

@ Predator... Heel veel Coldplay fans van het eerste uur (1e en 2e album) zijn na album 4 afgehaakt omdat Coldplay toen een verkeerde weg is ingeslagen. Veels te commercieel en popperig is geworden.
Als je dat dan vergelijkt met Radiohead die met OK Computer daarna ook voor de commerciële kant hadden kunnen kiezen hebben zij gekozen om juist met Kid A de experimentele kant op te gaan. Gevolg is de commerciële radiostations geen Radiohead nummers speelt van de afgelopen 25 jaar want die nummers zijn te experimenteel en liggen bij veel mensen met een popsmaak niet goed in het gehoor terwijl je van de albums van Coldplay van de afgelopen 15 jaar aardig wat voorbij hoort komen op die zenders. Overigens luister ik Kink en daar draaien ze alleen de oude Coldplay nummers. Efin, je snapt vast mijn punt wel.
Laatst gewijzigd door WTULTC op wo 22 mei 2024, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

WTULTC schreef: wo 22 mei 2024, 18:24 De template is wel degelijk hetzelfde. Niet de kleurstelling, maar ik bedoel de icoontjes die bijv bewegen bij een 'hot' topic etc... Die zijn precies hetzelfde als 20 jaar geleden.
Is gewoon phpBB, niks speciaals
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Precies, dat werd daar ook gebruikt.
Afbeelding
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Dank voor jullie harde werk! Super fijn dat dit forum blijft bestaan.

Ik heb net voor het eerst een berichtje in de recensies elders sectie geplaatst. Ik zag niet meer het vakje waar ik normaal de tag van het spel invoerde. Klopt dat of heb ik niet goed genoeg gezocht?
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Dagmar schreef: do 23 mei 2024, 21:03 Dank voor jullie harde werk! Super fijn dat dit forum blijft bestaan.
Dankjewel!
Dagmar schreef: do 23 mei 2024, 21:03Ik heb net voor het eerst een berichtje in de recensies elders sectie geplaatst. Ik zag niet meer het vakje waar ik normaal de tag van het spel invoerde. Klopt dat of heb ik niet goed genoeg gezocht?
Het ligt zeker niet aan jou Dagmar.
De tag-optie zit helaas niet bij de standaardforumopties. Dit is een van de verbeterpunten/wensen die we aan het oplijsten zijn. En het is niet de enige. Binnenkort gaan we dit intern onderverdelen in prioriteiten en makkelijk of moeilijker te verwezenlijken verbeteringen of aanpassingen.

We nodigen jullie uit om ons mogelijke verbeterpunten te blijven melden. Neem het ons niet kwalijk dat we daar momenteel geen tijdlijn op kunnen plakken.
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Mistharfare schreef:We hebben reeds enkele wijzigingen doorgevoerd: Tapatalk is weer gekoppeld en kan gebruikt worden.
HELD!!!
Zo fijn als je een bevinding stuurt en mensen er meteen mee aan de slag gaan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Dank voor de reactie! Ik merk of lees het vast vanzelf als deze functie het weer gaat doen.