Marktplaats Dicelego

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Plaats reactie
helena
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Marktplaats Dicelego

Bericht door helena »

Heeft iemand ervaringen met Dicelego uit Hoorn die veel goedkope nieuwe spellen aanbied op Marktplaats? Ik heb 3 spellen bij hem besteld en betaald en maar 2 gekregen. Zijn reactie : dat 'ken' niet, ik weet 100% zeker dat ik er 3 heb ingepakt. Na wat heen en weer gepraat en 8 dagen verder beloofd hij het geld de volgende ochtend vroeg terug te storten. 2 dagen gewacht en nog geen geld, dus nog maar eens gevraagd en gezegd dat ik het nu wel vervelend ging vinden. Uiteindelijk vond hij dat ik een grote bek heb, er nu klaar mee is en dat hij het al een vreemd verhaal vond....conclusie, opgepast met deze meneer, die is niet bepaald aardig meer als hij een foutje ( ga ik in mijn goedgelovigheid vanuit) maakt.
wijkbijdijk
Jakkiebak!

Re: Marktplaats Dicelego

Bericht door wijkbijdijk »

Omdat ik geen reactie kreeg op vragen heb ik nooit iets bij hem/haar besteld. Slechtere ervaringen zijn mij (hierdoor?) bespaard gebleven.
Plaats reactie