Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
humske schreef: do 15 aug 2024, 09:49
kijk je een avondje niet is de volgende opgave alweer voorbij
Ja, sorry, deze kwam voorbij en ik zag het meteen omdat we dat spel nooit zo spelen. In welk gezelschap ook: we spelen een ronde waarin iedereen aan de beurt komt en eventueel nog een er achteraan. Bijhouden welke kaarten geraden zijn doen we nooit.
Enfin, de volgende:
De startspeler trekt 2 kaarten, bekijkt deze, plaatst 1 kaart open en 1 kaart dicht, de speler links van de huidige speler kiest 1 van de kaarten. De huidige speler houdt de overgebleven kaart. Beide kaarten blijven in de huidige positie.
Schudt alle 18 kaarten en leg ze op een gedekte stapel. Laat ruimte over voor een aflegstapel.
Voor de volledigheid nog het eerste citaat:
De startspeler trekt 2 kaarten, bekijkt deze, plaatst 1 kaart open en 1 kaart dicht, de speler links van de huidige speler kiest 1 van de kaarten. De huidige speler houdt de overgebleven kaart. Beide kaarten blijven in de huidige positie.
Ik dacht dat dit een makkelijke zou zijn, maar nee dus. Of niemand speelt mee, kan natuurlijk ook.
Laatste aanwijzing, geen citaat: zeg het met bloemen.
Pura Vida schreef: zo 18 aug 2024, 22:07
Ik dacht dat dit een makkelijke zou zijn, maar nee dus. Of niemand speelt mee, kan natuurlijk ook.
Laatste aanwijzing, geen citaat: zeg het met bloemen.
ik heb er ook al naar zitten kijken, maar niks (ik ben hier sowieso niet zo goed in )
\
ik ben een dagje op pad, maar als het vanavond nog niet gevonden is, dan zal ik bgg erbij pakken met de hints die je gegeven hebt.