Vanaf 12 september is er om de week op donderdagavond een bordspelavond in het dorpshuis van Garderen.
Na lang gezocht te hebben, kwam ik tot de conclusie dat er in de omgeving Nunspeet/Ermelo/Putten/Garderen nog geen bordspelgroep bestaat en besloot ik deze zelf in mijn eigen dorp op te starten. Vanaf 12 september gaan we daarmee beginnen en ik ben heel benieuwd hoeveel bordspelliefhebbers hier in de omgeving wonen!
Het doel van de bordspelgroep is om met mede spelliefhebbers laagdrempelig een spelletje te spelen. Je leert nieuwe mensen kennen en natuurlijk leer je af en toe ook een nieuw spel. Er is geen collectie op locatie, dus ik neem eigen spellen mee en ik hoop dat anderen dat ook doen (ik ben dol op nieuwe spellen leren!). Denk aan El dorado, Clever, Pharaon, Libertalia, Creature Comforts, Metrolijn, Ticket to Ride, van alles.
- Vrij entree
- Tijd: 19.30 - 22.30
- Koffie/thee/drankjes tegen betaling (pin/contant) verkrijgbaar bij de bar
- Locatie dorpshuis De Wardborg: Koningsweg 27 in Garderen, je kunt gratis parkeren aan de zijkant van het gebouw
- En neem vooral ook je eigen favoriete bordspellen mee!
Loop gewoon een keer binnen op 12 september, of 26 september, of elke oneven week daarna, om te kijken of het wat voor je is. Zie ik je daar?
Groetjes,
Petra.